Materazzi provocerade honom, alltså var det inte direkt oprovocerat.
Det var kanske lite dumt av Zidane att tappa kontrollen, men Materazzi måste verkligen ha trampat på en öm tå eftersom att Zidane jämt brukade vara grymt sportslig osv.
Glöm inte att Materazzi fick några matchers avstängning också!
Fabio Cannavaro i VM 2006 - http://uk.youtube.com/watch?v=7EW5yR...eature=related
Cannavaro's insatser från de 7 matcherna i en video, jag ryser när jag ser detta, vilken perfekt spelare han var då.
Det är otroligt vackert också, vissa fotbollsphilistiner är helt säkra på att defensiv fotboll inte kan vara underhållande, jag förstår dom inte.
Sláinte Mhath!
eftersom jag älskar materazzi så ja.. men ändå, man kan ju inte göra en sån knock, han fattar ju att han typ för rött kort om man gör så. sen så är det ju rätt vanligt att man lägger sig lite extra men ändå, gamla gubben kan la ta fram hjärnan för en gångs skull.. fast skit i honom föresten.. dom blev ju ägda ändå,, grosso <33
meningslösa, menigslöösa
E-tunas andra bidrag till fotbollsfesten, stjärndomaren Peter Fröjdfeldt, har i dag blivit tilldelad toppmatchen Holland-Italien på måndag kväll.
- Jättekul med Holland-Italien. Samtidigt så finns det ju inga dåliga matcher i ett EM, säger "Fröjden" till Eskilstuna-Kuriren.
Stadens andra tidning, Folket, skriver: "sköter Fröjden sig blir det ytterligare minst två matcher för honom".
Suffer with pride.
2 dagar kvar, fy fan va underbart!
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
1 dag kvar. Fy fan vad underbart!![]()
Suffer with pride.
vilka är det som inleder EM?
meningslösa, menigslöösa
Det är kvalité. Schweiz är bättre än man tror och Tjeckien har ju alltid varit bra