Jaha, 3 dagar kvar då... sen får vi spö av grekerna
Jaha, 3 dagar kvar då... sen får vi spö av grekerna
Haha mycket koll NewBorn verkar ha på dagens fotboll.![]()
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
2 timmar kvar till invigningen, tror den börjar 17.25.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Schweiz-Tjeckien var ju inte direkt nån höjdarmatch. Tycker dock synd om Schweizarna som ju var bättre.
är så trött på allt som har med fotboll att göra. vart man än går är det bara EM EM EM. ><
kan hålla med till viss del, även om jag är ett såntdär "fotbollsfreak".
man går ner till konsum för att handla mjölk och bredvid kylen står ett ställ med en massa - verkligen skitfula! - t-shirtar i blått och gult. Tar man på sig en sån efter EM så blir man ju idiotförklarad!![]()
Suffer with pride.
Härligt att det är igångNågon mer än jag som har ett lag i drömelvan på aftonbladet?
Spöklikt vit
i solskens dis
Italien-Tyskland blir det nog. Jag hade vanligtvis inte trott på Tyskland men eftersom deras sida är lättare tror jag att dom kan gå hela vägen. Finalen vinner dock Italien. Vad tror du själv?![]()
Spöklikt vit
i solskens dis
helt rätt när du är inne på grupp a-b har lättare väg. Tyskarna går hela vägen tror jag. Dom har ju i praktiken hemmaplan.
Ska bli ruggigt intressant att se Tyskland-Polen i dag. Riktig hatmatch!![]()
tror också mycket på Frankrike. Jag tror att många kommer blomma ut till riktiga världsstjärnor - typ Benzema, Nasri, Ben Arfa. sen har dom jävligt rutinerat och starkt lag på papperet. Spanien främste utmanare, om man kan klara av att hantera sin "förbannelse".
Så final: Tyskland-Frankrike![]()
Suffer with pride.