Sidan 3 av 78 FörstaFörsta 1234567891011121353 ... SistaSista
Resultat 31 till 45 av 1159

Ämne: EM 2008

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av mh Visa inlägg
    Nej, till viss del. Det är ju rätt svårt för dem att jämföra lag som inte ens spelat mot varandra på en stund. Systemet reflekterar ju garanterat inte hur det är till 100% men jag har svårt att se ett bättre. Apropå Grekland, de spelade ju mot Portugal (tror jag det var) nyligen och spöade dem, Grekland ÄR ett bra lag även om de spelar jävligt tråkig fotboll
    Blir jävligt spännande att se Sverige lira mot dem hur som helst.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

24. Sverige 28. Norge
    okej, men det var nån gång det var som så att Norge låg före Sverige i alla fall.

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

24. Sverige 28. Norge
    Ja, men det borde vara aaaaaaaaaaaaaaaningen mer skillnad där ändå.
    Det är det jag menar, mycket med den där rankingen är ologisk.
    Skitsamma, jag bryr mig om matcherna.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Standard

Klart Zlatan ska spela från start även om jag tycker att han är grymt överskattad.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Moderator mhs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Blir jävligt spännande att se Sverige lira mot dem hur som helst.
    Helt klart. Alla matcher är iofs jävligt spännande tycker jag

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Ja, men det borde vara aaaaaaaaaaaaaaaningen mer skillnad där ändå.
    Det är det jag menar, mycket med den där rankingen är ologisk.
    Skitsamma, jag bryr mig om matcherna.
    Ja, möjligt, inte för att Sverige gjort något vettigt heller på sista tiden. Jag tycker att man får kolla på Topp 10 istället, ju längre ned på rankningen ju svårare är det att bedöma lag. Topp 10 ser helt ok ut enligt mig, resten skiter jag egentligen fullständigt i. Och ja, det är ju bara en rankning, ett lag rankat 3:a kan fortfarande förlora mot ett lag rankat 103e, det är ju det som är tjusningen!
    Jag har blivit äldre, saknar glöd

Moderator mhs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spökliktvit Visa inlägg
    Klart Zlatan ska spela från start även om jag tycker att han är grymt överskattad.
    Hur kan han vara grymt överskattad? Jag förstår inte hur folk tänker ibland. Ok om man inte gillar Zlatans personlighet (hur många det nu är som faktiskt KÄNNER honom...) men jag har svårt att se hur man inte kan se hans förmåga som fotbollsspelare.

Standard

Hur kan han vara grymt överskattad? Jag förstår inte hur folk tänker ibland. Ok om man inte gillar Zlatans personlighet (hur många det nu är som faktiskt KÄNNER honom...) men jag har svårt att se hur man inte kan se hans förmåga som fotbollsspelare.
    Zlatan kan prestera mot halvbra lag i Serie A men när det kommer till de stora matcherna lyckas han sällan. Hans personlighet har jag inget emot.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Moderator mhs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spökliktvit Visa inlägg
    Zlatan kan prestera mot halvbra lag i Serie A men när det kommer till de stora matcherna lyckas han sällan. Hans personlighet har jag inget emot.
    Förstår inte ditt resonemang. Så Serie A räknas inte, en jävla bonnliga, bara kassa spelare där. Men om han gör ett mål i en landskamp mot tex Brasilien? Är han inte överskattad längre då? Eller mål mot Italien då? Kanske med en klackspark? Är han fortfarande överskattad?

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Om man sett Inter spela så vet man att Zlatan har blivit mer en frampassare än avslutare, så nog kan han göra det också, dock är han nog lite för "smart" för sina medspelare i Svenska landslaget.
    Zlatan är en världsspelare, den enda vi har i Sverige. Den som kan nåt om fotboll ser tydligt att han långt ifrån bara är en avslutare utan snarare en spelare som både kan skapa chanser på egen hand och spela fram andra. När han får bollen händer det grejer, till skillnad från övriga amatörer som fumlar ett par sekunder och sen tjongar iväg en långboll ut över sidlinjen.

Moderator mhs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Zlatan är en världsspelare, den enda vi har i Sverige. Den som kan nåt om fotboll ser tydligt att han långt ifrån bara är en avslutare utan snarare en spelare som både kan skapa chanser på egen hand och spela fram andra. När han får bollen händer det grejer, till skillnad från övriga amatörer som fumlar ett par sekunder och sen tjongar iväg en långboll ut över sidlinjen.
    Exakt. Hoppas du inte läste det som att jag ser honom enbart som en framspelare, det var bara en kommentar till att han inte kan passa överhuvudtaget.

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Exakt. Hoppas du inte läste det som att jag ser honom enbart som en framspelare, det var bara en kommentar till att han inte kan passa överhuvudtaget.
    Nejdå, jag står helt på din sida i den här frågan

Standard

Förstår inte ditt resonemang. Så Serie A räknas inte, en jävla bonnliga, bara kassa spelare där. Men om han gör ett mål i en landskamp mot tex Brasilien? Är han inte överskattad längre då? Eller mål mot Italien då? Kanske med en klackspark? Är han fortfarande överskattad?
    Jag har inget emot Zlatan som spelare, han är den bäste vi har haft i Sverige på flera år men det jag försöker säga är att han inte är den världsspelare som svensk media framställer honom som. För att bli den världsspelaren måste han prestera i de stora matcherna där han oftast är osynlig.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Erfaren medlem Enskadaredanskedds avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Sverige går till kvartsfinal och där får dom möta Italien och åker således ut.
    .
    .

just because i'm losing, doesn't mean i'm lost

Standard

Om inte Lagerbäck tar ut Sebastian Larsson i startelvan är det ett skämt.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Jäkligt trist att inte England gick till EM

Sidan 3 av 78 FörstaFörsta 1234567891011121353 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer