Sidan 6 av 78 FörstaFörsta 1234567891011121314151656 ... SistaSista
Resultat 76 till 90 av 1159

Ämne: EM 2008

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spökliktvit Visa inlägg
    Zlatan gjorde en fantastisk säsong när han kom till Juve 04/05 men året efter blev ju katastrofalt dåligt och sedan dess tycker jag inte att han kommit upp i samma standard igen. Jag hävdar fortfarande att han inte presterar i de stora matcherna och det finns minst 10-15 anfallare som är bättre i världen.
    Även om det skulle vara så så menar du alltså att det bara finns typ 10 spelare som förtjänar att klassas som "världsspelare"? Är man 16:e bäst är man bara helt okej, ganska bra?

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Även om det skulle vara så så menar du alltså att det bara finns typ 10 spelare som förtjänar att klassas som "världsspelare"? Är man 16:e bäst är man bara helt okej, ganska bra?
    Nu får vi ju räkna in de andra positionerna med. Jag tycker att Zlatan ligger på top 30 i världen, inte att han tillhör den kategorin som klassas som världens bästa.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av megalomania Visa inlägg
    Det här är skytte ligan för Premier League:

1 Cristiano Ronaldo Manchester U 28
    2 Fernando Torres Liverpool 22
    3 Emmanuel Adebayor Arsenal 21
    4 Roque Santa Cruz Blackburn 16
    5 Dimitar Berbatov Tottenham 15
    6 Benjani Mwaruwari Manchester C 14
    6 Robbie Keane Tottenham 14
    8 Ayegbeni Yakubu Everton 13
    8 Carlos Tevez Manchester U 13
    10 Jermain Defoe Portsmouth 12
    10 John Carew Aston Villa 12
    Notera att Jermain Defoe är ensam engelsman där.
    Sláinte Mhath!

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Jag skulle nog påstå att även den 30:e bästa spelaren är en världsspelare, men okej...

Erfaren medlem megalomanias avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Nu får vi ju räkna in de andra positionerna med. Jag tycker att Zlatan ligger på top 30 i världen, inte att han tillhör den kategorin som klassas som världens bästa.
    Så om man är en av de 30 bästa fotbollsspelarna i Världen så bör man inte klassas som världsspelare? Att vara bland de 30 bästa är något väldigt bra.

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Notera att Jermain Defoe är ensam engelsman där.
    Noterat och klart

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av mh Visa inlägg
    Vet faktiskt inte. Missade tyvärr när de spelade mot Portugal nu senast

Ska bli kul att se Sverige mot Ryssland också. Många verkar se den matchen som en självklar vinst för Sverige, men jag tycker Ryssland har imponerat i de matcher jag sett med dem. Och Sverige har väl inte imponerat i någon match de gjort, även om de var ok mot Brasilien.
    Det går inte att räkna bort något lag, tyvärr tror jag att Sverige är ett av de sämsta lagen i årets EM.
    Men vem vet, vi brukar ju spela bättre som underdogs.
    Sláinte Mhath!

Standard

Så om man är en av de 30 bästa fotbollsspelarna i Världen så bör man inte klassas som världsspelare? Att vara bland de 30 bästa är något väldigt bra.
    Klart som fan det är bra men jag tycker fortfarande att han har långt kvar till spelare som C.Ronaldo, Kaka, Gerrard, Rooney, Lampard, Drogba, Fabregas m.fl.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    May 2007

Standard

Det går inte att räkna bort något lag, tyvärr tror jag att Sverige är ett av de sämsta lagen i årets EM.
    Men vem vet, vi brukar ju spela bättre som underdogs.
    Jag önskar att inte "alla" hade så stora förväntningar på Sverige. Zlatan måste prestera annars blir han sågad direkt... Jobbigt bara. Sverige skulle kunna vinna och förlora vilken match som helst i EM. Man vet ju aldrig vart man har dem. En av de extremt få bra/roliga Sverigematcher jag sett var nog den mot England i VM 2006.

Reg.datum
    May 2007

Standard

Klart som fan det är bra men jag tycker fortfarande att han har långt kvar till spelare som C.Ronaldo, Kaka, Gerrard, Rooney, Lampard, Drogba, Fabregas m.fl.
    Självklart, och han lär aldrig bli så bra som någon av dem men Zlatan har gjort många bra saker i sin karriär och jag tycker absolut han bör klassas som världsspelare. Det finns många bra argument för det i den här tråden har jag sett.

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Jag önskar att inte "alla" hade så stora förväntningar på Sverige. Zlatan måste prestera annars blir han sågad direkt... Jobbigt bara. Sverige skulle kunna vinna och förlora vilken match som helst i EM. Man vet ju aldrig vart man har dem. En av de extremt få bra/roliga Sverigematcher jag sett var nog den mot England i VM 2006.
    Kvartsfinalen mot Holland 2004 var inte heller dålig.
    Sláinte Mhath!

Standard

Självklart, och han lär aldrig bli så bra som någon av dem men Zlatan har gjort många bra saker i sin karriär och jag tycker absolut han bör klassas som världsspelare. Det finns många bra argument för det i den här tråden har jag sett.
    Enligt mig är de världsspelare och min definition av det stämmer uppenbarligen inte ihop med din och de andras.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Det betyder att man måste ha med minst en medelmåtta om man ska göra ett världslag.
    Sláinte Mhath!

Reg.datum
    May 2007

Standard

Enligt mig är de världsspelare och min definition av det stämmer uppenbarligen inte ihop med din och resten av världens

Ok visst du får tycka som du vill, men du tycker............fel........

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Det betyder att man måste ha med minst en medelmåtta om man ska göra ett världslag.
    Faktiskt :O och skulle man sätta ihop dem skulle vilket lag som helst som mötte dem bara bestå av medelmåttor...

Sidan 6 av 78 FörstaFörsta 1234567891011121314151656 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •