Sidan 11 av 15 FörstaFörsta ... 23456789101112131415 SistaSista
Resultat 151 till 165 av 217

Ämne: Harry Potter

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

jag har köpt harry potter and the prisoner of azkaban precis och vill börja läsa den
    bara det att jag aldrig orkar läsa ut slutet på tvåan för det är så segt när dom är inne i kammaren haha. vilka problem jag har, jag vet.
    tycker iofs att nästan alla slut är sega att läsa en gång till, även om det brukar vara väldigt spännande när man gör det första gången för man blir alltid så överraskad av att inget är som man trott.

Erfaren medlem Malin_as avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    jag har köpt harry potter and the prisoner of azkaban precis och vill börja läsa den
    bara det att jag aldrig orkar läsa ut slutet på tvåan för det är så segt när dom är inne i kammaren haha. vilka problem jag har, jag vet.
    tycker iofs att nästan alla slut är sega att läsa en gång till, även om det brukar vara väldigt spännande när man gör det första gången för man blir alltid så överraskad av att inget är som man trott.
    jag tycker det är helt otroligt att Rowling kan få allt så bra och allt att höra ihop. hon måste vara en författargud eller nåt!

Erfaren medlem Havsänglars avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Nu har jag precis kommit hem från SF-bokhandeln, och är en The Tales of Beedle the Bard rikare. De hade extraöppet mellan 0700 och 0900 idag, och om man köpte boken då så bjöd de på varm choklad, och boken för bara 79 kronor.

Nu ska jag börja läsa!
    "If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
    The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey

Erfaren medlem Malin_as avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

tihi, nu har jag också köpt the Tales of Beedle the Bard

Standard

Nyss hemkommen från The half blood prince
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spökliktvit Visa inlägg
    Nyss hemkommen från The half blood prince
    nu har jag inte sett filmen men nåja
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    nu har jag inte sett filmen men nåja
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

om man ska ha med så få fattar jag inte varför det första du skrev är med, det är ju inte viktigt. eller jo lite men inte viktigare än något annat minne
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    om man ska ha med så få fattar jag inte varför det första du skrev är med, det är ju inte viktigt. eller jo lite men inte viktigare än något annat minne
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Filmen var inte ok alltså. Svag 2:a.

Mr Orange

Standard

Spöklikt vit
    i solskens dis

Erfaren medlem lollitas avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Vilken besvikelse! Var det verkligen Harry Potter jag var på?

Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

gud vad alla klagar?
    som vanligt går filmerna alldeles för snabbt, har svårt att förstå hur man verkligen kan uppskatta det om man inte läst böckerna i och med hur snabbt det går
    synd att dom inte hade med dumbledores begravning, är ju ett helt kapitel om den i boken och den beskrivs som så mäktig, längtade efter att få se den i filmen redan när jag läste om den i boken. dom kunde struntat i alla random händelser som inte ens är med i boken (som den med bron i början, var ju inte precis enkel att göra) och lagt energi på t.ex begravningen

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av lollita Visa inlägg
    Vilken besvikelse! Var det verkligen Harry Potter jag var på?

ja det om romanser är sant, vilket himla tjat. världen håller på att gå under och dom ba "buhu killen jag är kär i är med en annan :'("

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    gud vad alla klagar?
    som vanligt går filmerna alldeles för snabbt, har svårt att förstå hur man verkligen kan uppskatta det om man inte läst böckerna i och med hur snabbt det går
    synd att dom inte hade med dumbledores begravning, är ju ett helt kapitel om den i boken och den beskrivs som så mäktig, längtade efter att få se den i filmen redan när jag läste om den i boken. dom kunde struntat i alla random händelser som inte ens är med i boken (som den med bron i början, var ju inte precis enkel att göra) och lagt energi på t.ex begravningen
    Mr Orange

Sidan 11 av 15 FörstaFörsta ... 23456789101112131415 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •