Sidan 12 av 15 FörstaFörsta ... 23456789101112131415 SistaSista
Resultat 166 till 180 av 217

Ämne: Harry Potter

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

ja ok nu när jag tänker efter så nämner dom väl den typ "oj en bro har rasat och tusen andra saker har hänt" i en mening ungefär........

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    ja ok nu när jag tänker efter så nämner dom väl den typ "oj en bro har rasat och tusen andra saker har hänt" i en mening ungefär........
    Mr Orange

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

ja men scenen var tydligen jättesvår att göra, såg nåt program.

Reg.datum
    Sep 2008

Standard

ja men scenen var tydligen jättesvår att göra, såg nåt program.
    Mr Orange

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

nej jag har inte sagt att det var pga tidsbrist heller. jag nämnde ju inte bron som nåt som tog upp tid utan snarare energi/pengar/whatever det nu är
    det känns liksom dumt att "jaaaa vi gör en 30 sekunder lång scen som vi jobbar med i veckor där några mugglare skakas runt på en bro men vi struntar i att dumledores jättestora begravning när han är en av huvudkaraktärerna" för mig kunde dom väl ha fått haft med bron också, det ger bra stämning

Reg.datum
    Sep 2008

Standard

nej jag har inte sagt att det var pga tidsbrist heller. jag nämnde ju inte bron som nåt som tog upp tid utan snarare energi/pengar/whatever det nu är
    det känns liksom dumt att "jaaaa vi gör en 30 sekunder lång scen som vi jobbar med i veckor där några mugglare skakas runt på en bro men vi struntar i att dumledores jättestora begravning när han är en av huvudkaraktärerna" för mig kunde dom väl ha fått haft med bron också, det ger bra stämning
    Mr Orange

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

tycker inte precis det gör att filmen får en bättre storyline heller. det är en väldigt big deal för hela trollkarsvärlden att dumbledore dör men det verkar mest som opps jaha move on

Reg.datum
    Sep 2008

Standard

tycker inte precis det gör att filmen får en bättre storyline heller. det är en väldigt big deal för hela trollkarsvärlden att dumbledore dör men det verkar mest som opps jaha move on
    Mr Orange

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

nej men dåså, jag sa ju bara att det kändes orelevant att ha med bron och strunta i begravningen, inget annat.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Senast redigerat av Jånna Påp den 2009-07-23 klockan 00:42. Anledning: ok inser att hela inlägget måste spoiler-varnas

Erfaren medlem Havsänglars avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Men det fulaste är väl att dödsätarna bara flyger runt av sig själva. Okej, det gjorde de i förra filmen också, men men. Det ska ju vara värsta grejen sen att

Om man jämför filmen med boken är det såklart mycket man blir besviken på, men så har det ju varit med alla filmer, och kommer med största sannolikhet ske med de två kommande. Men när jag bara ser det som en film, så tyckte jag att den var bra i rent underhållningssyfte. Skrattade flera gånger, och skulle gärna se den en gång till ^^
    "If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
    The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Men det fulaste är väl att dödsätarna bara flyger runt av sig själva. Okej, det gjorde de i förra filmen också, men men. Det ska ju vara värsta grejen sen att

Om man jämför filmen med boken är det såklart mycket man blir besviken på, men så har det ju varit med alla filmer, och kommer med största sannolikhet ske med de två kommande. Men när jag bara ser det som en film, så tyckte jag att den var bra i rent underhållningssyfte. Skrattade flera gånger, och skulle gärna se den en gång till ^^
    flyger dom av sig själva? har dom inte kvastar? såg inte så noga
    men är det säkert att dom ska göra två filmer av sjuan? såg ett program när dom pratade med skådespelarna och dom pratade bara om att efter nästa film är det slut : (

Erfaren medlem Havsänglars avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

flyger dom av sig själva? har dom inte kvastar? såg inte så noga
    men är det säkert att dom ska göra två filmer av sjuan? såg ett program när dom pratade med skådespelarna och dom pratade bara om att efter nästa film är det slut : (
    Jag tycker mest att det ser ut som att de har blivit något rökigt, flygande ... eh, något konstigt som flyger runt helt enkelt. Men det ser väl ganska snyggt ut i alla fall, haha.

Nej, det är helt säkert att den blir uppdelad! Premiären på del 1 ligger till nästa höst/vinter. Premiären på del 2 tror jag skulle vara ett halvår senare, men jag är inte helt säker. Just nu är det väl mest prat om att de inte vill berätta var de bryter någonstans mellan del 1 och 2, det enda jag har hört är att det inte är på det mest självklara stället. Men ja, vi får väl se ^^
    "If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
    The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

åh vad bra, glad jag blir!

Medlem Zimmes avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

I have seen it all

Sidan 12 av 15 FörstaFörsta ... 23456789101112131415 SistaSista

Behörigheter för att posta