ja ok nu när jag tänker efter så nämner dom väl den typ "oj en bro har rasat och tusen andra saker har hänt" i en mening ungefär........
ja ok nu när jag tänker efter så nämner dom väl den typ "oj en bro har rasat och tusen andra saker har hänt" i en mening ungefär........
ja men scenen var tydligen jättesvår att göra, såg nåt program.
nej jag har inte sagt att det var pga tidsbrist heller. jag nämnde ju inte bron som nåt som tog upp tid utan snarare energi/pengar/whatever det nu är
det känns liksom dumt att "jaaaa vi gör en 30 sekunder lång scen som vi jobbar med i veckor där några mugglare skakas runt på en bro men vi struntar i att dumledores jättestora begravning när han är en av huvudkaraktärerna" för mig kunde dom väl ha fått haft med bron också, det ger bra stämning
tycker inte precis det gör att filmen får en bättre storyline heller. det är en väldigt big deal för hela trollkarsvärlden att dumbledore dör men det verkar mest som opps jaha move on
nej men dåså, jag sa ju bara att det kändes orelevant att ha med bron och strunta i begravningen, inget annat.
Senast redigerat av Jånna Påp den 2009-07-23 klockan 00:42. Anledning: ok inser att hela inlägget måste spoiler-varnas
Men det fulaste är väl att dödsätarna bara flyger runt av sig själva. Okej, det gjorde de i förra filmen också, men men. Det ska ju vara värsta grejen sen att
Om man jämför filmen med boken är det såklart mycket man blir besviken på, men så har det ju varit med alla filmer, och kommer med största sannolikhet ske med de två kommande. Men när jag bara ser det som en film, så tyckte jag att den var bra i rent underhållningssyfte. Skrattade flera gånger, och skulle gärna se den en gång till ^^
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Jag tycker mest att det ser ut som att de har blivit något rökigt, flygande ... eh, något konstigt som flyger runt helt enkelt. Men det ser väl ganska snyggt ut i alla fall, haha.
Nej, det är helt säkert att den blir uppdelad! Premiären på del 1 ligger till nästa höst/vinter. Premiären på del 2 tror jag skulle vara ett halvår senare, men jag är inte helt säker. Just nu är det väl mest prat om att de inte vill berätta var de bryter någonstans mellan del 1 och 2, det enda jag har hört är att det inte är på det mest självklara stället. Men ja, vi får väl se ^^
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
åh vad bra, glad jag blir!