Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
ja köpe den i da o ska läsa på semesten... ^^
har inte haft tid o se filmen än... =(
RaraAvis
ja är väldigt blyg o lite paranoid
ska någon gång nästa vecka se filmen och boken ska jag köpa när den kommer på finska![]()
21 November, tror jag till och med att det var.
http://sarakarlsson.blogspot.com/
jag är som sagt inte insatt men när jag & mica såg filmen idag funderade jag på om rowlings uttalande att man ska aldrig säga aldrig menar på att det kanske kommer fler böcker men att det blir ungefär som tolkiens bilbo och silmarillion, att det kanske kommer nån bok eller två som utspelar sig för harrys tid, kanske när harrys föräldrar var unga och gick på skolan och hur de blev mördade osv...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag har inte läst en endaste sida i någon av böckerna.
Skriv istället här vilka två karaktärer som dör i boken,
så besparar du mig femtusen böcker & tre miljoner sidor :P
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
[spoiler]-taggar och fb?
Och, jo, det var lite trötthetssyndrom (alternativt provokation p.g.a uttråkighet), som föranledde att jag gärna sett namnen här, hehe. Minns att det var så inför någon bok/film för några år sedan, att någon förskrev sig ganska otrdentligt i någon (film?)tråd. Alltid lika kul att läsa efterföljande & arga kommentarer! Men Potter lär väl ändå inte dö denna gång heller, så mycket "guts" har väl inte tanten. Den där tanken kan jag väl lika gärna lägga på hatthyllan direkt :P
Senast redigerat av kallt kaffe med socker den 2007-07-21 klockan 19:24.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
på flashbacks forum (som är samma typ av forum som detta) där jag hänger lite inkognito och mest roas av skvallertråden och folks hjärnsläppta diskussioner kring droger finns det en tagg som heter spoiler och som gör att det som skrivs inom taggen inte syns föränn man tryckt på en knapp som det står spoiler på, vissa gömmer spoiler för handlingar inom den, andra skriver in programkod där för att slippa pesta ner inlägget med massa oväsentliga rader osv...
Jaaa spoilers vore utmärkt...
sen har jag läst de första böckerna och minns inte vart jag slutade... efter fenixorden tror jag... tröttnat lite, sen vill jag inte börja läsa den efter för jag kommer inte komma in i dne >_>