Jag kom ihåg att det var ganska jobbigt med signeringen av DOJD i gbg, själv hade jag ju med mig min skiva som jag hade köpt morgonen den släpptes.. Men man var tvungen att köpa en på åhlens som typ hade det hela.. Så jag har 2 skivor -__-
Jag kom ihåg att det var ganska jobbigt med signeringen av DOJD i gbg, själv hade jag ju med mig min skiva som jag hade köpt morgonen den släpptes.. Men man var tvungen att köpa en på åhlens som typ hade det hela.. Så jag har 2 skivor -__-
- 13 Maj 2005 14 Februari 2008 25 Juli 2008 18 Mars 2010 19 Mars 2010 22 Juli 2010 7 Augusti 2010
For min del tenkte jeg og ta med den svarte stålstrengen jeg kjøpte på roskilde, og ta med en hvit tusj og få den signert!
Jag hittade deras autografer här på forumet och lirade lite i photoshop sedan slapp jag stå i kö och betala dyrt.
ps, jag lade även till lite snuskiga hälsningar från Jocke![]()
Jag håller mig nog borta från signeringar. Det kommer väl bara bara vara hysteri bland alla småungar.
Nu låter jag säkert sådär jobbigt gammal som vill gnälla på alla småungar, men så känner jag...![]()
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
inför dojdsigneringen på bengans behövde man inte ha köpt skivan där, men hade man det fick man, då man visade upp kvittot, gå före i kön.
Man kallar mig Michaelangello
Det blir signeringhttp://www.ahlens.se/media/
Spöklikt vit
i solskens dis
skulle de spela (vilket de inte lär göra) kan det vara värt det.
köa några klaustrofobiska timmar bland hysteriska barn för bara lite namnteckningar på en cd annars är inte värt det. typ, hej, nu är jag framme *skriva lite* och skynda skynda, sedan är det dags för nästa i kön. då finns det nog bättre sätt att döda en dag på.
www.kent.nu - en personlig chatt eller en sida om kent?
Jag ska vara där.