Jag frågade Roos igår om de kommer till Malmö och signerar och han sa nej.
Jag frågade Roos igår om de kommer till Malmö och signerar och han sa nej.
When you can live forever, what do you live for?
Roos sa att dom hade fler datum men att inget var officiellt än.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Nu har det kommit upp att det är signering på bengans i göteborg 16/10.
Alltså, jag förstår inte! När släpps skivan? Jag vet att någon/några onlinebutiker har releasen 15 okt, men på förstasidan står det ju: "Albumet 'Tillbaka till samtiden' släpps den 17 oktober och innehåller elva spår."
Är releasen ändrad, eller... hur ligger det till egentligen? När kommer vanliga skivbutiker börja sälja skivan?
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Jag ringde bengans i gbg och frågade. Han sa att skivan förmodligen skulle släppas tidigare. Om det bara var på bengans i gbg pga signeringen sa han inte. Jag frågade också om han trodde att man får skivan innan signeringen om man beställer den nu och det hoppades han på. Man ska iaf beställa på bengans för då får man förtur i kön och det lär vara mycket folk. Jag evt inte riktigt hur jag ska göra. Avvaktar nog.
Fyll min mun med din
Jag är kluven om jag ska beställa från Bengans eller vad jag ska göra.
Aktuell signering för kent hos Bengans:
Tisdag 16/10
Kl 17:00
Köpta skivor från Bengans har förtur i kö.
/Bengans Postorder
frågan är om man ska ge upp hoppet om malmö. och varför kommer de isf inte hit? finns kanske danskar som hade velat gå på signerering här...och eskilstuna besöker dom inte heller, det vore ju mer naturligt med åtminstone tuna, tio mil från stockholm och hemstaden liksom...dojd-signeringarna nådde ju heller inte malmö. känns lite trist...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jahaja, nästa tisdag (!) ska jag träffa Kent. Om en vecka och en dag, knappt.
Det kom lite plötsligt. Jag är i chocktillstånd nu. En vecka. Hjälp.
Jag som trodde att det aldrig skulle hända.
visst, om jag kan skramla ihop 800 spänn att lägga på det så..
Men en sak förstår jag inte, skivan släpps väl den 17e oktober ? Släpps den tidigare då i och med göteborg signeringen ? Förvirrad!
"..att folk som verkligen hatar oss ändå kan säga: fan det här är ju riktigt bra"
det spelar ändå ingen roll, även om jag fixar pengar, så kan vi inte lämna hunden här i flera timmar