Jag skulle satsa på pet sounds, eftersom dom bara kommer hinna stanna typ 1,5 h på Åhlens. Dessutom är det ju lite att "återvända till dom gamla rötterna". Iofs tror jag att du kommer typ först i kön om du börjar köa vid 12 men iallafall.
Jag skulle satsa på pet sounds, eftersom dom bara kommer hinna stanna typ 1,5 h på Åhlens. Dessutom är det ju lite att "återvända till dom gamla rötterna". Iofs tror jag att du kommer typ först i kön om du börjar köa vid 12 men iallafall.
Hallå? Vet någon om det är tillåtet att ta med sig andra saker till signeringen, typ kentposters etc? Jag ska köpa den "vanliga" skivan på bengans, så jag borde väl få ta med mig min limiterade också, som jag har köpt i en annan butik?
Okej, tack tack för som lugnande orden
Men ahh!! Jag vill ju ha min limiterade signerad också! Trist att de bara signerar skivor som är köpta från bengans, men jag förstår varför såklart. Det skulle ju ta hela dagen att signera folks prylar.
Undrar om de tillåter signering av fansens kroppsdelar...
Hur länge ska de signera på Bengans?
I så fall måste jag lägga om min planering rejält.
de skulle ha öppet efter stängningsdax om det behövdes
When you can live forever, what do you live for?
Hur länge bör man köa utanför för att vara HELT SÄKER på att få skivan signerad? I värsta fall får man väl köa hela natten innan, men det borde väl räcka med att man är där några timmar innan, eller?
Finns det några som tänker köa hela natten?
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
fan varför vill man vara först? Jag var sist på signeringen av dojd i Uppsala och kunde ta mig tid till att säga "tack för en skitbra skiva" varpå jocke sken upp som en sol och alla sa tack samtidigt. Som om ingen sagt det innan! Tog mig även tid att skaka hand med dom alla. De gick även med på att signera min kompis isola skiva. Sen fick jag riva ner lite plansher för chefen på den butiken. Han är grymt skysst. Så jag sitter på en jävla massa dojd affischer faktiskt.
Uppsala!
Synd med kvittofasonerna. Iofs känner jag en som jobbar på åhlens som kanske kan fixa nåt åt mig. Jag borde föresten få dispens. 2 Lp, 2 vanliga och en limited. Plus konsertbiljett. Phu! Nej då man får väl fixa sig en extra. Men jag vill väldigt gärna ha LP:n signerad.
Senast redigerat av jensan den 2007-10-15 klockan 00:00. Anledning: tillägg
.. Men jag tänker aldrig så långt.