en signering i örebro skulle inte vara fel, men det kommer nog inte att hända
en signering i örebro skulle inte vara fel, men det kommer nog inte att hända
Tror inte att bandet kommer åka till någon annan stad än Stockholm då det är där de bor
http://Bengans.se
kent signerar vid Bengans i Göteborg den 18e, dagen efter skivsläppet.
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Jättebra! Kent - vi ses i Göteborg då!
Jag blev överlycklig när jag såg i tidningen imorse att de ska komma till Göteborg.
Mindre än en månad, hjälp.
får väl försöka tjata mig till en resa dit. mamma jag och min syster brukar alltid ta en trip dit varje höst, iofs sa dom att det itne skulle bli något denna gången men nu har man ju ett asfett skäl till att göra det
sen kom jag på att det var en vardag....
meningslösa, menigslöösa
När kommer signeringarna att ske då?
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
kent är jävligt taskiga ifall dom inte åker ner till åtminstone malmö också och signerar. dom får ju 30 miljoner från ericsson, kan man åka helikopter till hultsfred har man minsann råd med en signeringsrunda till malmö också...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Det här mailade jag till Pet Sounds för ett par dagar sedan:
Hejsan!
Jag tänkte bara kolla om det, precis som förra gången, kommer vara så att kent kommer till Pet Sounds och signerar nya skivan?
Tack på förhand!
Sandra
Och såhär svarade de:
hej Sandra
Vi hoppas på det.
kolla hemsidan om några veckor så får du se........
Hoppas de ska till Pet Sounds. Jag går mycket hellre på signering där, än på Åhléns.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Jag ska till Sthlm den 17:e och få skivan signerad på releasedagen vilket känns riktigt kul. Och gosh vad man längtar nu när det är mindre än en månad kvar...
BTW, någon som vet om de bara signerar skivan eller om man kan få annat material signerat?
varför kan de inte bara komma till malmö också iår? man blir så ledsen
When you can live forever, what do you live for?
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey