En fråga bara:
Måste man köpa det nya albumet på signeringar, eller räcker det med att köpa t.ex deras nya singel eller något äldre album som man vill få signerat?
De ska singnera sin skiva i Göteborg på Bengans (källa: www.bengans.se), men datum och tid är inte fastställd.
http://www.bengans.se/bANNERS/Artistbesok.jpg
Jag tror att det inte spelar någon roll faktiskt vad du vill köpa - det måste bara vara Kents skiva
Senast redigerat av tomos85 den 2007-09-25 klockan 08:33.
Underbart bra. Tack.
Jo har ett rätt kul minne om det där...Den där signeringen i stockholm inför dojd så stod jag och köade där utanför åhlens i kylan och det stod en grupp ungdomar framför mig som då och då kollade bakåt med lite hatiska blickar. När de äntligen kommit fram till entren så ber vakten dom om kvittot från att de köpt skivan på åhlens och de ser frågande ut och får kliva ur kön. Men som tur var hade jag köpt skivan där och får både allas namntäckning och handslag från gubbarna.
Så ja. jag är ganska säker på att du måste köpa den nya skivan på det stället dom signerar...
Reporter: Många av era fans är ju precis i den perioden som ni beskriver. Hur märker ni av det i er kontakt med fansen som ni har?
Sami: - Man märker det speciellt på våran hemsida, vi har ju kontakt med fansen där, man märker att de är extremt frustrerade och känsliga.
De kan gott o väl komma till Eskilstuna o signera! Dom kommer ju trots allt härifrån men verkar hata staden, alla har flyttat härifrån och aldrig kommer dom hit o uppträder
och inget i malmö
om det inte kommer senare. tro man har råd att åka till sthlm
When you can live forever, what do you live for?
vad fan är det här för jävla svek?! de åker till göteborg i samband med dojd men inte malmö. och inte den här gången heller blir det malmö. vad fan sysslar dom med? alla kents fans bor inte i den där jävla stan...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag har så mycket flyt. Världens flax. Befinner mig i sthlm just 17 oktober för att se laakso. Det kan bli en mycket bra dag.
YESS! 19:00 på Pet Sounds! ;D
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
så det blir inget i gbg då är det väl bara att dra sig upp till huvudstaden.. lite surt faktisk
Ni som ska på signering i sthlm
Vilken signering tänker ni då gå på?
Åhlens City,
Pet Sounds
eller båda?
Tror ni att man måste köpa två skivor för att få gå på båda signeringarna.
Eller kan man t.ex få "Tillbaka till samtiden" signerad på Åhlens och något annat på Pet Sounds.