Det är iofs ganska förståeligt, men satans tråkigt.
Gbg & Sthlm brukar ju ha detta med kösystem,
att de som köper plattan i butiken även går före i kön.
Dessutom får fansen i regel bara en sak signerad, nya plattan.
Tacka vet jag skivbutiker som Folk å Rock i Malmö,
till deras signeringar kan man nog ta med sig vad man vill.
Inför V&A-signeringen i Malmö hade jag t.o.m. köpt cd'n i en annan butik, men det var inga problem. I och för sig köpte jag V&A-vinylen under själva signeringen, för att få signerad. Dessutom hade jag med en tidning, två olika affisch och fyra av mina plattor... helt ok enligt butikschefen själv. Han & kent verkade bara glada att någon hade med sig någonting annat dit, istället för att de skulle signera samma satans platta till alla köande människor. kent blev uppenbarligen så glada över att få se min Sonic (den från 2002, med kent-specialen) att de dessutom tog sig tid att rita mustascher & annat på omslaget.
Nåväl, lite synd att de dissar Malmö för andra plattan i rad.
Senast redigerat av kallt kaffe med socker den 2007-10-09 klockan 10:30.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Jag mejlade med Bengans och dom sa att om jag förbokar så får jag skivan på måndag. Kan inte svara på om det gäller alla människor.
Hennes mun är som ett sår
weeyy, de komme til oslo også
http://www.platekompaniet.no/cache/published_72.asp
alt teit som gjøres kan, gjøres bør!
men ååh. malmö då?
lumpet säger jag bara! lumpet!
(men kul för er norrmän
When you can live forever, what do you live for?
alltså, om man kan ta sig till göteborg till signeringen, men redan har en skiva, då är chansen inte så stor att man får den signerad?
men om man köper skivan på bengans på den dagen, spelar det inte heller nån roll? om man bokar skivan idag, hinner man isåfall få den på måndag då? :P
nån som vet ifall bengans håller öppet efter 18.30 om trycket på signeringen är stort?
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
PetSounds i STHLM stänger vanligtvist 19:00...men på onsdag börjar signeringen kl 19:00 alltså efter stängningen...
Hur kan ett gott skratt förlänga livet
när tiden går fort när man har roligt?
Bengans sa att man fick den på måndag men då måste man ju se till att boka innan fredag.
Hennes mun är som ett sår
Har pratat med Bengans nu, och hon sa att de kanske inte ens släpper in folk som inte har en skiva köpt där/beställt. Men att de kommer hålla öppet extra länge iallafall.
Jag är så nervös att vi inte ska hinna med vårt tåg Sista tåget hem liksom.. eh.