Sidan 14 av 28 FörstaFörsta ... 456789101112131415161718192021222324 ... SistaSista
Resultat 196 till 210 av 410

Ämne: Signeringar

Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Fan alltså, jag skiter i det. Jag har inte råd att köpa mig ett andra ex för jag vill ha pengar kvar till min resa jag ska göra i jul, plus historian, plus att min teatergrupp har möte på tisdagar. Det får bli nästa gång. Blah! =/

Men det är bara bytesrätt då? SKIT. Där rök den planen.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Vadette Visa inlägg
    Fan alltså, jag skiter i det. Jag har inte råd att köpa mig ett andra ex för jag vill ha pengar kvar till min resa jag ska göra i jul, plus historian, plus att min teatergrupp har möte på tisdagar. Det får bli nästa gång. Blah! =/

Men det är bara bytesrätt då? SKIT. Där rök den planen.
    Nej! Ge inte upp nu! Köp skivan och gå på signeringen! Du kommer ångra det annars.

Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Beah Visa inlägg
    Nej! Ge inte upp nu! Köp skivan och gå på signeringen! Du kommer ångra det annars.
    Jo men jag kommer även ångra mig när jag är i Vietnam och typ har nada pengar. =/

Eller vad fan.

Beslutsångest.

OSDFJAKSFJSKLAFJSKJFKSJF. *dö*

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006

Standard

Jo men jag kommer även ångra mig när jag är i Vietnam och typ har nada pengar. =/

Eller vad fan.

Beslutsångest.

OSDFJAKSFJSKLAFJSKJFKSJF. *dö*
    Men tänk om det ändå inte finns något att köpa där?
    Ta med alla dina skivor och få signerade och sälj en på tradera sen eller gör vad som helst! Då får du nog tillbaka de pengar du lagt ut.

Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Hmm det är faktiskt en tanke...Jag får tänka på det över maten som är klar nu. Tack för att du gav mig perspektiv Beah! =]

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006

Standard

Hmm det är faktiskt en tanke...Jag får tänka på det över maten som är klar nu. Tack för att du gav mig perspektiv Beah! =]
    Jag tänkte göra så först, hade lite strul när jag köpte skivan... men jag har nog inte hjärta att sälja någon. Haha. XD Varsågod!

Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Beah Visa inlägg
    Jag tänkte göra så först, hade lite strul när jag köpte skivan... men jag har nog inte hjärta att sälja någon. Haha. XD Varsågod!
    Jag gör det. Shit i helvete. JAG GÖR DET! Jag ska på en motherfucking signering! Så nu måste jag plugga. xD

Tack Beah. Du är min stjärna idag! <33

Medlem kostyms avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Någon som vet om det är är tillåtet
    att ta med kamera imorgon på signeringen?

Medlem
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kostym Visa inlägg
    Någon som vet om det är är tillåtet
    att ta med kamera imorgon på signeringen?
    Är det frågan eller du skojar? Det är inte 'exclusive premiere', det är bara (eller inte) signering Jag ser ingenting emot det. I alla fall ska jag ta min med mig.
    Let the seasons begin - take the big king down

Medlem kostyms avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av tomos85 Visa inlägg
    Är det frågan eller du skojar? Det är inte 'exclusive premiere', det är bara (eller inte) signering Jag ser ingenting emot det. I alla fall ska jag ta min med mig.
    Det är en seriös fråga ^^
    Verkar inte vara direkt populärt på konserter.

Nybörjare
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av kostym Visa inlägg
    Det är en seriös fråga ^^
    Verkar inte vara direkt populärt på konserter.
    Skillnaden är att på en konsert har du gått med på vissa villkor när du köpte biljett. En av dessa brukar vara att all bild- och ljudupptagen är förbjuden.

Men vid skivsigneringen gäller de vanliga upphovsrättslagarna, dvs. att du får använda bilderna du tar för privat bruk och i nyhetssyfte men inte publicera dom på något annat sätt utan godkännade från de som syns på bilderna.

Nybörjare
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Nej, jag gör nog så att jag köper en till limiterad och försöker få båda signerade, då kan jag förhoppningsvis sälja den ena med lite vinst.

Citat Ursprungligen postat av EmilB Visa inlägg
    Skillnaden är att på en konsert har du gått med på vissa villkor när du köpte biljett. En av dessa brukar vara att all bild- och ljudupptagen är förbjuden.

Men vid skivsigneringen gäller de vanliga upphovsrättslagarna, dvs. att du får använda bilderna du tar för privat bruk och i nyhetssyfte men inte publicera dom på något annat sätt utan godkännade från de som syns på bilderna.
    Suck, hittar inte minneskortet till min vanliga kamera, tror ni de bryr sig om man drar dit en systemkamera?

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Jag ska till bengans imorgon! Och jag hoppas på att träffa lite forumfolk.''

Apropå att vara först...det vill jag inte. Då kan man ju inte stå i kön ch kunna titta på bandet medan man köar...Så om jag kommer så tifigt att jag är bland de första kommer jag nog låta några gå före mig ^_^
    Tja, jag hade då tänkt vara där några timmar innan...för sällskapets skull.
    en man i en glasask en iskall mannekäng

kamratskap rock
    min vän han fick byta tänder

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Faan va kul! Ska också på bengans!! Känner dock aldrig igen folk från forumet hehe

Medlem sojkinos avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Är det många från forumet som ska till Petsounds på onsdag?
    Jag kommer nog stå där cirka 30 minuter innan signeringen...om inte tidigare :P
    Hur kan ett gott skratt förlänga livet
    när tiden går fort när man har roligt?

Sidan 14 av 28 FörstaFörsta ... 456789101112131415161718192021222324 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •