ehhh, just for fun lägger jag upp några bilder, så kan man gå fram och prata imorgon utanför bengans om man vill. Jag pratar gärna med alla! ^_^
en man i en glasask en iskall mannekäng
kamratskap rockmin vän han fick byta tänder
Och den här kjolen har jag möjligtvis på mig Oo
Och jag går kanske runt med ett fiolfodrl på ryggen (Eller jag vet inte...orka släpa på den...)Oo Ehhe det borde väl vara nog föratt veta vem jag är...
Senast redigerat av frytsa den 2007-10-16 klockan 10:28.
en man i en glasask en iskall mannekäng
kamratskap rockmin vän han fick byta tänder
usch. Jag drömde att jag var på signering inatt och Jocke var skitelak, dryg och störig mot alla. Hoppas han inte är dum på riktigt.....
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
Jag kommer ha snetoffs tror ja, och snelugg. Och jeans och en svart jacka
Det kanske redan har sagts, men jag orkar inte kolla tillbaka
Tror ni att man kan få Ingenting signerad? Har köpt den på Åhlens och har kvittot kvar.
Imorgon blir det Pet Sounds! Någon mer som ska dit? Koolakattis och VitaSkuggan behöver inte svara.
Det blir åhlens för mig. Köpte skivan idag och och ska åka upp vid 12.. eller 14 beror på trycket där. Kommer få träffa en kompis för första gången också
Jag ska väl eventuellt till Åhléns imorgon, om mitt avtalade möte med en annan icke namngiven medlem på forumet fortfarande håller. Det talades även om Pet Sounds också (skitbutik), men vi får väl se om det finns tid.
kan man få skivan plomberad på pet sounds?
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
jag ska till Pet sounds imorgon, även de som inte köpt skivan där får den signerad, i mån av tid (sa de iallafall när jag frågade). Om ni ser en ful tjej, så är det jag iallafall. Två lite pinsamma fråga; kommer ni ha med er ngt att ge dem, kommer ni ta med kamera och ta bilder?
Jag är livrädd för att leva, och jag är dödsrädd för att dö