Jag insåg precis att senast jag åt någon mat eller nått överhuvudtaget var i fredags vid fyra tiden.
Jag insåg precis att senast jag åt någon mat eller nått överhuvudtaget var i fredags vid fyra tiden.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
att jag trots all skit som har hänt mig i den här staden nog faktiskt pallar att bo kvar tills jag kan flytta iväg.
funderade över dom där sakerna när jag gick igenom Haga på väg hem förut.
Jag insåg att jag inte tränat någon styrketräning sedan imitten på april, och att det troligen är därför som ryggen krånglar. Det borde ju vara straffbart att vara så dum! Härmed lovar jag mig själv att jag skall göra 2 x 10 lätta ryggövningar och 2 x 10 situps varje dag, mer om jag vill och orkar men aldrig mindre.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Make-up borst rengöring funkar jättebra till att rengöra white-board tavlor.
Drugs is all about setting and mood.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
livet är fint
anna
blogg
idioti + religiös extremism = LULZ SOM FAN
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Idag insåg jag och en kompis att vi klimatkompenserar varandra![]()
Vi pratade om det att jag nu är semivegetarian på heltid istället för bara på deltid och hur man borde äta för att vara mest möjligt klimatsmart. Precis efter att jag hade konstaterat att det viktigaste kanske ändå är att alla människor inte äter samma saker, utan att man sprider ut påfrestningarna på naturen, insåg vi att vi tillsammans gör precis det! Hon äter inte fisk men desto mer rött kött, som jag inte äter alls, men sen äter jag fisk istället =)