and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
En annan insikt: om någon vågar knysta så skriker Jocke Berg högre än vad två öron klarar.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Det är ju då kanske eventuellt möjligen därför jag inte kallar mig vegetarian. I mitt inlägg skrev jag semivegetarian (jag äter hälften av vad en vegetarian inte äter...), eftersom jag inte iddes dra igenom hela alltihopa, när poängen var att jag och min kompis miljökompenserar varandra =)
Och ja, du gör helt rätt i att kalla dig det, eftersom det faktiskt heter så. Inget att bli upprörd över, att du använder den termen.
Inte direkt något som semivegetarianer kan rå för, att "vegetarian" finns med i ordet, fastän man till exempel äter fisk. Jag är också semivegetarian.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Man ska inte sova med linser. (Om dom inte är gjorda för det då.)
Yes, life feels like a pain in the ass.
Signatur.
Det är bittert att vara bitter.
Mr Orange
Havet gör en sjukt trött, att jag är uppe nu är ett smärre mirakel.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
p-piller är inte ett 100%-igt skydd mot graviditet.
Du kommer till mig naken likt en fisk/Jag sover i mitt badkar, är jag frisk?
Komvux stänger nästa år, och jag är så jävla ursinnig över detta.