Sidan 32 av 115 FörstaFörsta ... 22232425262728293031323334353637383940414282 ... SistaSista
Resultat 466 till 480 av 1712

Ämne: Dagens insikt

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av svantee Visa inlägg
    Thom Yorke håller andan i 57 sekunder under No surprises-videon.
    Slutsatsen blir att jag kan hålla andan längre, YES!
    Är du säker på att det är 57 sekunder? Jag är rätt säker på att de har fuskat när det kommer till den där grejen.

Erfaren medlem e-as avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Från wikipedia: For Yorke's safety, the video was filmed at high-speed and played back in slow-motion

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av e-a Visa inlägg
    Från wikipedia: For Yorke's safety, the video was filmed at high-speed and played back in slow-motion
    Aaa precis.

Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Adam K. Visa inlägg
    Är du säker på att det är 57 sekunder? Jag är rätt säker på att de har fuskat när det kommer till den där grejen.
    Nej, jag kollade bara på videon. Eftersom att hålla andan i en minut inte är någonting, antog jag att han gjorde det på riktigt.

Citat Ursprungligen postat av e-a Visa inlägg
    Vilken mes!
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Vissa personer är verkligen mer vackra och speciella än andra.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av svantee Visa inlägg
    Nu har jag gjort det igen, jag har varit dum - mot mig själv.
    Sluta dra i den då.
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bravorion Visa inlägg
    Sluta dra i den då.
    Aldrig! Självbefläckelse är mitt kall i livet.
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Good luck and have fun then!
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

idag har jag fixat ett testamente genom en advokat byrå. och jag har skrivit en klausul hur jag vill ha det för mina eventuella presumtiva hypotetiska barn i framtiden. de är mycket vuxet och fan på tiden.

Reg.datum
    Jun 2006

Standard

I wanna be like Johnny.

Medlem citronkvistens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Dagens insikt för några dagar sen:

Skall du se en 3D-film på en vanlig tv är det en bra idé att se på 3D-discen istället för den vanliga. Annars sitter man bara där med 3D-glasögon och ser dum ut...

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Dagens insikt:
    Har du en sjukdom googla inte den. Du kommer få ångest.

"[..]kan medföra livshotande tillstånd som total aptitlöshet, muskelkramper och hjärtstopp. Vid lättare [...] kan störningar av hjärtrytmen uppträda, även ödem, kronisk förstoppning, hypoglykemi, hormonella störningar, njurbesvär och för högt blodtryck. Andra bristföljder är sockersjuka, bukspottsinflammation, stress, allergi och cancer."
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Erfaren medlem förgätmigejs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. ? Visa inlägg
    Dagens insikt:
    Har du en sjukdom googla inte den. Du kommer få ångest.

"[..]kan medföra livshotande tillstånd som total aptitlöshet, muskelkramper och hjärtstopp. Vid lättare [...] kan störningar av hjärtrytmen uppträda, även ödem, kronisk förstoppning, hypoglykemi, hormonella störningar, njurbesvär och för högt blodtryck. Andra bristföljder är sockersjuka, bukspottsinflammation, stress, allergi och cancer."
    Har du kaliumbrist människa?

Dagens insikt: Jag måste skaffa ryggmuskler.
    I can tell by the way you smile, I'm smiling too
    I see myself in you

In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Japp, har legat på sjukhus en vecka 2007, och en vecka 2008 pga det. Har varit lungt 2009 fram tills nu när jag för några dagar sedan fick låsta armar och extrema bröstsmärtor, men dom försvann över natten.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Rebecka95
    Guest

Standard

Man ska inte koka grillkorv. Inte gott. Nästan två gammal insikt.

Sidan 32 av 115 FörstaFörsta ... 22232425262728293031323334353637383940414282 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •