Sidan 33 av 115 FörstaFörsta ... 23242526272829303132333435363738394041424383 ... SistaSista
Resultat 481 till 495 av 1712

Ämne: Dagens insikt

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Det är inte lätt att vara människa.

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_Joel Visa inlägg
    Det är inte lätt att vara människa.
    de är bara för att människan gör sig mer komplicerad än vad hon faktiskt behöver vara ^^

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    de är bara för att människan gör sig mer komplicerad än vad hon faktiskt behöver vara ^^
    Okej tack, ska försöka gå tillbaka till apstadiet.

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_Joel Visa inlägg
    Okej tack, ska försöka gå tillbaka till apstadiet.
    Försent, du måste ha börjat dricka sprit vid 12 års ålder som tindratindratiger eller vad hon heter tycker att man ska göra \o/
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. ? Visa inlägg
    Försent, du måste ha börjat dricka sprit vid 12 års ålder som tindratindratiger eller vad hon heter tycker att man ska göra \o/
    Hoppas det där sista tecknet betyder ironisk.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oktjabrj Visa inlägg
    Hoppas det där sista tecknet betyder ironisk.
    Det är en gubbe som sträcker upp armarna.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Det är en gubbe som sträcker upp armarna.
    Så du tror att tindra tycker att man borde dricka från 12 års ålder? Det är inte en insikt i så fall, det är en missuppfattning.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem förgätmigejs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

Japp, har legat på sjukhus en vecka 2007, och en vecka 2008 pga det. Har varit lungt 2009 fram tills nu när jag för några dagar sedan fick låsta armar och extrema bröstsmärtor, men dom försvann över natten.
    Aj, låter inget kul. Jag blev lite intresserad eftersom jag nyss har läst om det och kände igen symptomen. Hoppas det blir bättre!

Dagens insikt: Vissa Katrineholmsbor säger "såntdäääernt" hela tiden.
    I can tell by the way you smile, I'm smiling too
    I see myself in you

In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av förgätmigej Visa inlägg
    Aj, låter inget kul. Jag blev lite intresserad eftersom jag nyss har läst om det och kände igen symptomen. Hoppas det blir bättre!

Dagens insikt: Vissa Katrineholmsbor säger "såntdäääernt" hela tiden.
    Det är inget som direkt blir bättre, jovisst kan sluta dricka sprit och äta saker med socker i och istället överdosera banan men det känns jävligt ovärt.

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Man måste ha pengar för att få jobb på G4S security. Är det för att de är tror att folk som har pengar inte vill ha mer pengar? Gulligt.
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bravorion Visa inlägg
    Man måste ha pengar för att få jobb på G4S security. Är det för att de är tror att folk som har pengar inte vill ha mer pengar? Gulligt.
    Det är många arbetsgivare som kräver att du ska ha ordnad ekonomi, samt vara utan betalningsanmärkningar.

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Att ta något man tror är en bit av en ostbåge ur påsen och sedan inse att det bara är en enda boll av kryddor är inte gott.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Det är många arbetsgivare som kräver att du ska ha ordnad ekonomi, samt vara utan betalningsanmärkningar.
    Jag vet. Det är spännande.

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Att ta något man tror är en bit av en ostbåge ur påsen och sedan inse att det bara är en enda boll av kryddor är inte gott.
    Det är en klassiker.
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Medlem citronkvistens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Insikt 1:
    Att missa bussen hem 7:15 och bli tvungen att vänta till nästa 9:10 (utan att ha ätit frukost) är inte kul, men går ändå.

Insikt 2:
    Det är faktiskt nästan värt det att vara uppe till skolans söndagsfrukost klockan 9:30-10:15, även om det vanligtvis är vår enda lediga dag och jag inte direkt är morgonmänniska...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Jag är allergisk mot caps lock.
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

Sidan 33 av 115 FörstaFörsta ... 23242526272829303132333435363738394041424383 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •