det är iaf en fin hand...
Censur. Censur. Censur.
Senast redigerat av vakær den 2008-09-21 klockan 18:58. Anledning: Rutten humor.
rbroddmark.tumblr.com
Tror och hoppas på en liveDVD
I en värld av idioter
last.fm
Jättespännande, vad är det som väntar (kärleken så klart, äsch, falsk film...
Det som är mest spännande är spänningen själv, tycker jag. Man hoppas ju på, hoppas ju på nåt... stort... stor ny musik från vår älsklingsgrabbar kanske...?! Hoppas, hoppas och bevakar hemsidan, det är det som gäller...
Min första tanke var att det är en studioversion av Håll ditt huvud högt. Även om Kent kan vara kryptiska så kan jag inte tänka mig den där bilden i samband med låten dock.
rbroddmark.tumblr.com
OT: (Förövrigt är det hemskt interessant vad som folk hoppas på/ önskar sig/ förväntar sig av bandet och/eller vad fansens hemligsta (nej, kanske inte direkt) luftslott och önskedrömmar är... jag ser redan en stor tankebubbla framför mig, svävande omkring, en förväntan som kommer smyga sig in i fansens drömmar, en man med pistol... associations, please!
Skiva tror jag nog inte alls på. Men en singel med Håll ditt huvud högt som A-spår och två b-sidor är väl inte för mycket begärt?
Och jag är med mica på en punkt : att om det kommer något så kommer det nog inte komma förräns om en månad eller två liksom.
Men det vore sannerligen underbart om det kom något nytt, jag är riktigt sugen på det
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
vi får väl se vad det blir.
jag blir glad för vad som helst tror jag haha
When you can live forever, what do you live for?
Coooool jäääävla biiiild, ep ep ep ep : b-sidor 00-08. Fan vad sjukt spännande
Nån EP eller liknande tror jag inte riktigt på. Kanske en fotobok från turnén eller nåt?
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Jag skiter i vilket, nytt med kent är alltid nytt med kent