Pistolen skjuter sista skottet.
Ammunitionen tog slut till sist.
Kent är slut.
*skär mig*
Pistolen skjuter sista skottet.
Ammunitionen tog slut till sist.
Kent är slut.
*skär mig*
Du och jag, Döden <3
asså nej, nu får vi ta oss samman. det är säkert bara början på nått nytt
Som vanligt dessa undergångsteorier. Metallica hade en blodig hammare på sin första platta, elektriska stolen på sin andra och en krigskyrkogård på den tredje och de har fortfarande inte lagt av. Lugna ner er för helsinki och övertolka inte allting.
Omslaget till debutplattan hade varit mycket mer varning för nedläggning om de bara hade gått åt andra hållet. Eh, så.
rbroddmark.tumblr.com
Men, altså, Popdrog! Avataren! I have been cloned!
Jeg tror mest på en EP. Har det noengang hendt at de har lagt ut et teaserbilde og ikke kommet med nyheter? Klart det kommer noe.. Og jeg tror det blir en EP. Nytt album og turné tror jeg ikke det blir, ikke nå. Det har ikke gått lang nok tid. De pleier jo å si fra i god tid, men likevel.. Ny B-sidor tror jeg heller ikke det er, det er jo ikke mange nok låter til det!
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
Ja, det er akkurat det han er.. Ok da, vi kan dele.
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
Gaahh ge mig något besked...
Och jävlar i berget va snygg bild!!
If only my auntie had bollocks she´d be my uncle...
Haha vad roligt att läsa allas förväntingar bara för att de kommit upp en ny bild på startsidan! men måste erkänna att jag också blev en aning hoppfull, dock vill jag inte ta ut någonting i förväg.. de kanske bara ville hotta upp hemsidan lite.
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Haha bilden var inte så snygg ens?!
Samlingsalbum var ingen dålig teori iaf...
Måste instämma med att bilden är sjukt snygg!
Den första svarta rutan, som flera sagt kommer det kanske en till bild där någon gång på en möjlig framsida på en EP/samlingsalbum. Låter ganska kent-igt.
Vad det än är de släpper och när, känner jag mig ganska 100 på att HDHH kommer vara med.
Kan ingen ge oss en ledtråd, lite insider information?
Tänk om Jag har fel
Jag kan ha fel...