Visst fan. Förlåt. Det är bara för att det var på Hultsfred 1994 som alla hippa över 18 gick runt med Kent-tröjor. Blandar ihop det.
Du missförstod. Jag var troligen otydlig.1. Fan vad DU skriver mycket "Gubbjävel".
2. Du har ingen koll på vad du pratar om.
3. DVD med videos har efterfrågats många gånger här i forumet. Det är uppenbart att du inte läser här regelbundet.
4. Om du nu tycker kent är slut undrar man ju va du gör här inne.
1. Var inte menat som någonting elakt. Har suttit och plöjt igenom den här tråden under kvällen. Den var ny för mig. Jag skrev mycket eftersom jag hade några tankar som jag ville dela med mig av. Ville inte reta någon.
2. Exakt vilket är det du menar? Förutom några stycken som verkar ha källor på insidan är det väl inte någon som har koll här. Eller?
3. Jag menade i den här tråden. Det stämmer att jag inte läser här regelbundet. Loggar in och snabbkollar när jag känner mig sugen.
4. Med "slut" menade jag inte att deras skivor blivit dåliga utan att jag tror att de kommer att lägga av. Jag har förstått att det är något forumet brukar spekulera i, men jag som inte läser här så ofta har inte fått den känslan utifrån tidigare. Eller jo. När titeln Du & jag döden blev offentlig funderade jag nog lite kring det.
(Det där med femton år bad jag om ursäkt för tidigare men jag kan göra det igen. Förlåt. Jag blandade ihop årtalen.)
Du får naturligtvis skriva vad du vill (jag kanske läste in en arrogans i ditt inlägg som inte fanns där?). Jag blir bara trött på alla grundlösa rykten och folk som tror sig veta att "det är slut med kent" och att "det här är det sista dom gör" när de i själva verket inte har någon koll alls. I övrigt påpekade jag bara bristen på korrekta fakta i ditt inlägg.
Är det något som inte stämmer? Tyckte mest att jag rapade upp åsikter, gissningar och förhoppningar.I övrigt påpekade jag bara bristen på korrekta fakta i ditt inlägg.
Det är lite roligt faktiskt att man skriver hur mycket som helst om boxen och kommande innehåll, som alltså presenteras som ren fakta och stöds av det både Kalle kaffe med socker och Domarn skriver, men allt som fokuseras på är min spekulation om att bandet ska lägga ner. Känns som jag kommer få ta mycket skit för det...
Men, som sagt: vad trevligt det ska bli med en fet samlingsbox
Jag börjar kvart över åtta idag så jag får bli lite efter igen...
Bra att forumet funkar igen iaf, när jag gick och la mig igår var det paj...
Ingen ny info dessvärre, hoppas på det snart
WOHOO!!!!!!!!!
nice .
Senast redigerat av popdrog den 2008-09-23 klockan 07:01.
When you can live forever, what do you live for?