Sidan 15 av 26 FörstaFörsta ... 5678910111213141516171819202122232425 ... SistaSista
Resultat 211 till 225 av 387

Ämne: BOX 1991-2008 - Pressmeddelandet

  1. #211

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Vad i HELVETE har det här med ämnet att göra?

    Edit:
    Otrevlig jag vet, men seriöst?
    FÖRLÅT :'(:'(:'(
    var inte meningen
    så van vid att skriva ungefär jag vill efter några år på bilddagbokens forum <3
    ska sköta mig!

  2. #212
    Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    10 000

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av halka_på Visa inlägg
    Menar du att den är riktad till dem som bara har ett par nerladdade låtar eller högst ett par skivor? Kan stämma, men frågan är hur köpvilliga de är... Folk som laddar ner kommer med största sannolikhet ladda ner bonusspåren och vara nöjda med det. Resten (och det handlar troligtvis inte om många) kanske köper den, vad vet jag. Hoppas kent vinner något på det bara.
    Jag menar inte att den är riktad till någon speciell målgrupp, men jag tror och hoppas att det finns en mängd svenskar som tycker om Kent men som köpt blott ett fåtal skivor ... Ju fler man har köpt desto mindre anledning att köpa boxen dock ... (om man inte är ett inbitet fans förstås).
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen


    Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

  3. #213
    Erfaren medlem Palace_Mains avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    16 980

    Standard

    ju mer jag ätnker efter så blir den här iden bättre och bättre
    om jag inte hade varit ett inbitet fan utan precis börjat lyssna så skulle jag se det här som en stor möjlighet att få alla deras skivor plus en massa godbitar till ett rimligt pris, visst man kan köpa deras skivor rätt billigt separat på nätet eller åhléns men ändå, allt i ett i snygg förbackning kan inte bli bättre
    varje gång du möter min blick, blir min värld en aning större

  4. #214
    Medlem halka_pås avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Ort
    Stockholm, Sweden.
    Inlägg
    1 339

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av namokab Visa inlägg
    Jag menar inte att den är riktad till någon speciell målgrupp, men jag tror och hoppas att det finns en mängd svenskar som tycker om Kent men som köpt blott ett fåtal skivor ... Ju fler man har köpt desto mindre anledning att köpa boxen dock ... (om man inte är ett inbitet fans förstås).
    Det är klart att den är riktad till en målgrupp! Vad har den annars på marknaden att göra, om ingen behöver köpa den?? Jag kan förstå om kents musik inte har en förutbestämd målgrupp, men den här samlingen av gamla skivor är en slags återlansering, ett försök att sälja skivorna igen. Det måste finnas någon tanke bakom marknadsföringen av boxen, vore intressant att få höra den...

  5. #215
    Medlem Vettvillings avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Vettlösa
    Inlägg
    1 466

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av gubbjävel Visa inlägg
    Jag längtar på sätt och vis efter boxen. Samtidigt fick jag Paint a vulgar picture i huvudet på jobb. Den har gått på repeat de senaste timmarna. Men som skivköpare (och samlare?) älskar jag ju sånt här. Dock med en besk eftersmak.
    Re-issue ! Re-package ! Re-package !
    Re-evaluate the songs
    Double-pack with a photograph
    Extra Track (and a tacky badge)


    Så sant som det är sagt...

  6. #216
    Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    10 000

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av halka_på Visa inlägg
    Det är klart att den är riktad till en målgrupp! Vad har den annars på marknaden att göra, om ingen behöver köpa den?? Jag kan förstå om kents musik inte har en förutbestämd målgrupp, men den här samlingen av gamla skivor är en slags återlansering, ett försök att sälja skivorna igen. Det måste finnas någon tanke bakom marknadsföringen av boxen, vore intressant att få höra den...
    Jag menade inte att den var riktad till "halvfans". Däremot kan den som du säger vara riktad till en målgrupp, varför inte förtidspensionärer ...
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen


    Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

  7. #217
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 978

    Post

    Är det ingen som blir skrajj för pistolen nu efter skolskjutningen i finland...?

  8. #218

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Vettvilling Visa inlägg
    Re-issue ! Re-package ! Re-package !
    Re-evaluate the songs
    Double-pack with a photograph
    Extra Track (and a tacky badge)


    Så sant som det är sagt...
    För att inte tala om
    "Best of! Most of!
    Satiate the need
    Slip them into different sleeves!
    Buy both, and be decieved
    [...] and when it fails to recoup?
    Well, maybe:
    You just haven't earned it yet baby."
    Skrivet av en man som inte lever som han lär förvisso.

  9. #219
    Staffan747
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Edvin_747 Visa inlägg
    Är det ingen som blir skrajj för pistolen nu efter skolskjutningen i finland...?
    Jo, jag och grävlingen böt redan avatars. Bilden känns på gränsen till förjävlig, vi konstaterade redan på finska skräptråden att det är tur att boxen släpps först om en månad..

  10. #220
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Edvin_747 Visa inlägg
    Är det ingen som blir skrajj för pistolen nu efter skolskjutningen i finland...?
    Jag skrev om det tidigare i den här tråden: http://forumet.kent.nu/showthread.ph...593#post427593

  11. #221
    Erfaren medlem Malin_as avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Inlägg
    5 056

    Standard

    jag tycker bara det här med boxen ska bli kul oavsett om man har de andra skivorna redan så är det ju roligt ändå. det blir ju liksom något som kommer höra samman mera. ja det känns som det. jag har redan förhandsbeställt, jag kan knappt vänta! och det ska bli så roligt med en box med bara kent i

    en riktigt bra idé tycker jag,
    jag tackar för den Kent!

  12. #222
    Nybörjare MMorres avatar
    Reg.datum
    Apr 2008
    Inlägg
    11

    Question

    Jag har en fråga...

    Hade tänkt köpa alla Kents skivor, men nu när den här boxen kommer ut är ju det en bättre idé, men det jag undrar är:
    ligger skivorna "löst" inuti boxen eller är det 10 cd-skivor med fodral?

    Hade nämligen tänkt rama in skivorna... typ såhär:
    http://img53.imageshack.us/my.php?im...5776698by0.jpg


    Tack på förhand
    En bänkrad i en rastlös sen april
    Jag tittar över axeln o ser dig blinka till
    Jag kan få dig när du vill...

  13. #223
    Medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    Kungsholmen, Stockholm
    Inlägg
    1 580

    Standard

    Jag känner ett svagt obehag när jag tänker på den här boxen. Jag har alla skivor, och nu ska jag köpa dom en gång till? Självklart vill jag ha alla bonuslåtar, men frågan hurevida det verkligen är värt att köpa en box känns... obesvarad.
    Är du lika ensam som jag?

  14. #224
    Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    38 827

    Standard Remastrade skivor?

    Jag ser ingen bättre tråd än denna att fråga i.

    Jag orkar inte läsa alla sidor i alla trådar, men har det stått någonstans (konkret info / fakta) om någon eventuell remastring av någon / några av skivorna? Jag ser att info har kommit om bonuslåtarna (såväl tidigare utgivna som outgivna). Är det något annat intressant som har framkommit under dagen?
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

  15. #225
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Helsingfors, Finland.
    Inlägg
    273

    Standard

    Det har inte kommit någon info om remastring av någon skiva.

    Angående omslaget och det som hände här i Finland; en riktigt fin bild får plötsligt en helt annan betydelse (iallafall för mig, just nu).

    Tycker lite synd om de som designat boxen (om den nu har den bilden) eller valt att sätta fram bilden bara några dagar före. Det känns som en förbannelse, fastän det bara skulle vara en "gåva" till oss. Off topic, men ändå.
    Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    Det är bara Markus jag och Martin som vet vad låtarna faktiskt heter i vårt band.

Sidan 15 av 26 FörstaFörsta ... 5678910111213141516171819202122232425 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •