Tack så mycket Jocke och Kent, jag önskar er god jul och gott nytt år! Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta Samille kan du hälsa.
Och lycka till i fortsättningen. Verkar jättebra.
Tack så mycket Jocke och Kent, jag önskar er god jul och gott nytt år! Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta Samille kan du hälsa.
Och lycka till i fortsättningen. Verkar jättebra.
men hej och ho!
tack, tack Joakim!
fint
God Jul
Kan man hoppas på en ny 5-spårare?? Tror nog det kommer något nytt i det närmaste (önsketänkande)!!
Jag har inte varit otrevlig. Du måste lära dig skilja på äpplen och päron. Jag såg någonting som självklart, och skrev det. Tolka inte in en massa annat i det jag skriver, tack. Om den vars inlägg jag svarade på upplevde mig som otrevlig ber jag naturligtvis om ursäkt, men det var som sagt aldrig min mening att vara det.
Låt dom komma nu
Mycket spännande. God jul.
Jag tyckte att det var lite långa rader och trodde därför att det inte skulle vara en låttext. Kanske skulle tolkat texten som en oslipad diamant.
Jocke kan det där bättre än jag, om de där styckena är färdiga eller så.
Du får föra fram din åsikt, tänk dock på att jag är yngst här på forumet och att jag kan skriva lite osmarta saker här då och då.
Att klanka ner på sig själv lite så här innan jul är nyttigt säger vi.
God Jul.
Senast redigerat av Edvin_747 den 2008-12-23 klockan 00:04.
"för att krascha och sen dö"
Är det bara jag som tolkar denna rad som att Boxen var kraschen och döden som att det inte blir några fler Kentskivor?
Tack för allt, Kent och det gör mig mycket sorgsen att det inte blev några fler plattor.
Jävligt bra låt.
Gåshud!
Tack Kent!
Dom hette nå jävla Angst eller skit-dåligt mår jag...
Dom små, små orden är svåra ord