Såg i en annan tråd att det började diskuteras kring prylfixering och eftersom det blev lite OT startar jag en ny tråd så man kan diskutera det hela här istället.
Det verkade handla rätt mycket om Apple och deras produkter, och jag kan bara säga att jag är mycket nöjd med min iPhone och kommer skaffa en iMac så fort jag har råd med det. Varför? För att jag anser deras produkter vara väldigt estetiskt tilltalande, enkla att använda och väldigt säkra (mot virus och dylika hot). Sådant som är viktigt för mig. Däremot har jag inget behov av att kunna gå runt och säga till andra att jag har dessa prylar, behöver liksom inte köpa saker för att göra mig själv till en skyltdocka. Just därför anser jag mig inte vara prylfixerad, jag köper de produkter jag anser mig behöva (och som jag anser bäst utav utbudet av den varan) och sedan är det bra så. Behöver inte visa upp allt, däremot är jag inte rädd att låta andra fingra lite om de är nyfikna. Ser inget ont i det. Mig personligen hoppas jag folk ser en fin/snäll kille och inte massa prylar, då blir jag ledsen i ögat.
Men vad tycker ni om detta?![]()