Besian Idrizaj dog idag på grund av en hjärtattack, endast 22 år.
För er som inte vet tillhörde Idrizaj Liverpool FC mellan åren 2005 och 2008.
Vila i frid, You'll never walk alone.
Spöklikt vit
i solskens dis
Vila i frid Besian.
You'll Never Walk Alone
Det ser ut som Masken kommer lämna.
Synpunkter på det?
Oerhört tråkigt. Han behövs alltid. Samtidigt verkar han ju inte trivas särskilt bra så då är det väl svårt att behålla honom.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Han har alltid sagt att han trivs jätte bra.
Men nu är det tydligen inte så längre, hans familj trivs inte.
Säljer vi honom så får vi en redig slant för honom som vi kanske kan köpa en kvalificerad anfallare för?
Mascherano är en oerhört viktig spelare, en av världens bästa på sin position. Hoppas verkligen att han stannar.
Spöklikt vit
i solskens dis
Masherano ljuger, det är lögn.
Men varför?
Vi måste ju gratulera Agger också!
Ett stoooooooooooort Grattis till Dagger som har gift sig med sin flickvän Sofie idag.
Grattis grattis!![]()
Interbju med Pepe Reina:
Hur kopplar du av då?
På lördagskvällarna tittar jag på spansk fotboll på sky. Min fru har inget emot det.
Hahahahaha!![]()
Efter 4 år i Liverpooltröjan väljer Fabio Aurelio att lämna klubben, då hans kontrakt går ut i sommar. Det är bara att tacka Fabio för hans tid hos oss, kommer aldrig att glömma hans frisparksmål mot United och Chelsea förra säsongen.
Aurelio blir den andra vänsterbacken att lämna Liverpool sen i vintras (Dossena köptes som bekant av Napoli i januarifönstret), och det är väl inte helt otroligt att en ny vänsterback anländer i sommar.
Spöklikt vit
i solskens dis
Fabio bye bye, benitez bye bye?
"Shankly snackade om en helig treenighet på Anfield – spelarna, managern och fansen. Direktörerna skulle bara signera checkarna. Någon måste få fram det budskapet till vår nuvarande styrelse"
Så jävla rätt har Shanks.
Jag kokar av ilska av bara tanken på dom där vidriga avskumen till människor, Hicks och Gillette.
YANKS!
GET THE FUCK OUT NOW!!
Senast redigerat av bcq den 2010-06-03 klockan 14:45.
http://www.liverpoolfc.tv/news/lates...fc-statement-1
Nu är det officiellt!
Spöklikt vit
i solskens dis
Bye bye Benitez.
All respekt förtjänar du.