...att överraska sina morgonsura och skoltrötta barn med tända ljus och våfflor.
...att överraska sina morgonsura och skoltrötta barn med tända ljus och våfflor.
Säg till om jag stör sa han när han steg in, så går jag med detsamma. Du inte bara stör, svarade jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.
@erika.persson.prahlin
Lyxrunkar....
Utan tvivel är man inte riktigt klok
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Mottagandet av dessa omsorger kan dock bäst beskrivas som en aning ljummet...Tonårswannaben vägrade helt sonika att kliva upp ur sängen, och den yngre förmågan deklarerade vid åtminstone två tillfällen att han hellre hade velat ha pannkaka.
..men jag tyckte i alla fall att det var mysigt.
Säg till om jag stör sa han när han steg in, så går jag med detsamma. Du inte bara stör, svarade jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.
@erika.persson.prahlin
Att ha en handdukstork i rostfritt för 13' i hallen , förutom lägenheten har jag inte köpt något dyrare .
Fast att det blev 13' och inte 6000 som jag först trodde blev en liten överraskning, för då hade jag antagligen inte köpt en tvättbänk för 8900:- i svart .
Lyx med svart för en likadan i vitt som också passat kostade bara 7000:-
Lyx också att få klaga på att det är så jobbigt att välja prylar
..att ha ledig helg.DSC01200.jpg
@erika.persson.prahlin
@erika.persson.prahlin
Lyx är också att hålla allt som är värt nåt på riktigt för sig själv och dem som det berör
Nya lakan...005.jpg
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod