Att stå över skitsnack och bara gå vidare utan någon som helst vilja att hämnas, eller att få rätt av den som snackat skit.
Sen retar det också de här skitsnackarna , och det är väl också en ren lyx att högaktingsfullt skita i det med !
![]()
Att stå över skitsnack och bara gå vidare utan någon som helst vilja att hämnas, eller att få rätt av den som snackat skit.
Sen retar det också de här skitsnackarna , och det är väl också en ren lyx att högaktingsfullt skita i det med !
![]()
Säg till om jag stör sa han när han steg in, så går jag med detsamma. Du inte bara stör, svarade jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.
@erika.persson.prahlin
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
..att "han som snart fyller tretton" inte flyr hals över huvud i vild panik, när jag pussar honom i nacken.
Säg till om jag stör sa han när han steg in, så går jag med detsamma. Du inte bara stör, svarade jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.
@erika.persson.prahlin
jag har shoppat loss på alldeles för mycket produkter av märket: björk and berries men jag är fan SÅLD på det här märket.
sen har jag även köpt alla margarethe skålar av sigvard bernadotte. vit färg valde jag även om vitt inte är en färg
och min nya smyckes designer favorit är just nu: lotta djossou. men har även köpt ett halsband av efva attling...moon walk blev det.
och den nya bilen är slutbetald om 2 månader.
När man läser den här tråden inser man att det är en hårfin gräns mellan lyx och slöseri.
Minimalistisk lyx för minimalisten !! - Så häftigt !!
http://sfglobe.com/2015/01/22/man-sh...&tg=do_296
Det här är min lyx just nu. Hagnesta Hill-tjejen inramad i ett favorithörn av lägenheten, ett hörn som nästan enbart går i rött och vitt (inklusive Linells bild som ni ser)![]()
![]()
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
Ett jättestort tack till Prahlin för dessa underbara, vackra sakerna - jag älskar dem !!
Prahlin2.jpg Prahlin3.jpg Prahlin4.jpg Prahlin1.jpg
Det kommer definitivt inte att bli den sista smycken från Prahlin som jag har på mig !!...så vackra...