Kollade lite på TV4:s nationaldagsfirande från Skansen. Men fan vad tråkigt det är att sitta och kolla på när kungligheterna sitter på rad med krystade leenden och klappar takten till Orsa spelmän. Så firar vi nationaldagen i Sverige!
Kollade lite på TV4:s nationaldagsfirande från Skansen. Men fan vad tråkigt det är att sitta och kolla på när kungligheterna sitter på rad med krystade leenden och klappar takten till Orsa spelmän. Så firar vi nationaldagen i Sverige!
Låt dom komma nu
Ja, han måste verkligen vara kär för att stå ut med sådant där. Å andra sidan verkar det vara en ganska behaglig tillvaro trots allt. Åka runt och klippa lite band, prata med folk, äta fina middagar... Och ha pengar i överflöd och kunna åka på dyra semestrar till Medelhavet, Alperna, New York, you name it flera gånger om året.
Låt dom komma nu
Det bästa med nationaldagsfirandet på Skansen är att höra AMK spela (och det finns det ju mycket bättre tillfällen för).
don't have to be beautiful, but it's nice.
Ja, jag skulle ju inte vilja byta med Daniel. Egentligen borde vi avskaffa kungahuset, för deras egen skull.
Tänk dig Victoria när hon var liten, och förmodligen som alla andra barn pratade om vad hon ville bli när hon blev stor: "Jag vill jobba i affär, eller förresten, jag vill bli doktor!"
Kungen: "Hrmm, visst, visst..."
Låt dom komma nu
Jag mötte ett läskigt tåg med glada personer viftandes med pappersflaggor i Gränna idag.
Sláinte Mhath!
Hellsongs på SVT nå.. Rekommanderest varmt!
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
Tja, det är ju ändå runt 100 miljoner, varav hälften går till kungafamiljen. Vilket skulle kännas mer okej om de var tvungna att redovisa hur pengarna används. Men några sådana redovisningskrav finns inte. Ingen har en aning om hur mycket som går rakt ner i kungens egen ficka.
Låt dom komma nu
Jag förstår inte riktigt vad din eventuella stolthet över Irak har med mitt resonemang att göra men du kanske kan utveckla?
Jag är såklart superstolt över mitt barns framsteg, så för att jag fostrar det så är det "logisk" stolthet medan nationella känslor är ickelogiska? Jag tycker jag svarade på den frågan innan om du skulle svara ja på det. Stolthet över ett lag då, det är väl ologiskt? Ja, ibland får jag höra att det är obegripligt att titta på män som jagar en boll. Rätt ologiskt om vi gör det till en filosofisk krumbukt men skitsamma, det är skoj ändå.