Jag känner i min högra stortå att Tillbaka till samtiden kommer att bli kents största succé hittills. Alla som de nådde med V&A kommer de att nå fram till även nu. Och i grannländerna - vi snackar rusning till skivbutikerna. De kommer till och med att sälja asmycket i Tyskland. Lita på min stortå.
Låt dom komma nu
Det är möjligt att det kan bli en ny V&A om man ska se det musikaliskt sätt. Kanske lite gladare, lite mer dansant? Men tror det här albumet lär vara mer ett riktigt album där låtarna hör ihop på nåt sätt inte bara tio singlar som satts ihop
Dom hette nå jävla Angst eller skit-dåligt mår jag...
Dom små, små orden är svåra ord
Vad jag menar är att jag tror "Tillbaka till Samtiden" antagligen kommer bli mer maratonlyssning, att man måste lyssna igenom hela skivan för att "get the big picture" liksom. På V&A kändes det mer som att man kunde ta vilken låt som helst och lyssna på, det jag menar är att jag tror nya albumet kommer ha en mer klar röd tråd än vad V&A hade. V&A är en otroligt bra platta, men den känns fortfarande som en samling med skitbra singlar.
Dom hette nå jävla Angst eller skit-dåligt mår jag...
Dom små, små orden är svåra ord
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
En snubbe på ett annat forum skrev såhär:
"Har en arbetskompis vars svåger spelar trumpet på några av låtarna på den nya skiven.. enligt trumpetkillen ska skiven vara riktigt bra, tung var ett av orden han använde.
bör också tilläggas att trumpetkillen inte vanligtvis gillar kent så säger han att den är bra så får man väl hoppas på de bästa."
Som sagt vet jag inte om detta stämmer...men dom har ju själv nämnt att trumpet ska vara med.
Rykten är ju alla trötta på, men han skulle ju kunna tala sanning.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
v&a och tillbaka till samtiden. Är samma sak. Och kent är redan störst i världen. Dom släpper album. Det blir jättebra. Folk kommer rusha till hyllorna. dom gamla inbitna kentarna och massa nya. Nu är det en häst på omslaget också.. det ska väl göra sitt
tackar tackar
Sand is overrated, it's just tiny little rocks.
Applåder rasken applåder
Alla dess rykten om house gör mig lite orolig...
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Jo, men som sagt rykten...
Läst lite rykten om att det vara rätt mycket disco på skivan. Men det kan nog bara vara losers som vill starta rykten och ha nåt att komma med.
Senast redigerat av Is den 2007-09-11 klockan 19:09.
Göran Zachrisson