Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
En vän, som är från turkiet, och jag snackade på msn.
Jag: So, do you like System of a down?
Han: You mean the Armenian rock band that burns Turkish flags on their concerts?
Jag: Um...er...didn't really know that...sorry...*feeling stupid*
Han: It's okay, listen to them too. I love them.
Det kunde ha slutat illa där. XD
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
från en liten tidning, Lyckoslanten:
"Popgruppen Kent tycker inte om när barn och ungdomar blir mobbade"
"Det finns många som inte är som oss.. på olika TV-program och sådär"
Henrik Berggren
En brud på vår skola kom fram och frågade en av mina vänner: Du, du är tillsammans med hon i OP-tvåan va?
Min kompis: ja, hurså?
Bruden: Nä, inget, för jag har hört en del grejer om ert sexliv...
Liksom, säger man så? :O:O :S
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Alltså, okej att veta om såna saker om någon, men gå inte fram och fråga saker när det inte är meningen att du ska veta om det. xD Och sen, varför ens börja fråga såna saker om man ändå inte har någon poäng annat än att göra personen medveten om att man vet? Härligt med hjärnlösa individer. xD
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
"I keep my dick hanging out of my
Nej, vi stoppar där.."
(The knife)
En snubbe typ 25 år pekar på ett klistermärke på en stolpe som det står "vi vill också byta statsminister" på, och säger ungefär "men helvete kan inte dom där kommunistjävlarna sluta sätta upp klistermärken överallt".
Vad han antagligen inte visste var att klistermärket var från innan valet 2006 och kom ifrån Alliansens valrörelse.
Sláinte Mhath!