Två grejer som hände ungefär samtidigt:
Det sitter ett gäng killar (inkl mig och två polare) och kollar på TV:n i skolans matsal... Det är Xena: krigarprinsessan på sexan.
Det sätter sig ett gäng invandrartjejer vid TV (vi satt lite längre bort) och börjar prata. Sen ställer sig en av dem upp, och försöker byta kanal till en av oss ropar ut ett svagt "nej", dock utan att hon bryr sig. När hon väl byter kanal så ropar typ halva matsalen "NEJ!!!!", till varpå hon tittar chockat och utbrister "ÄRLIGT?!"
Lite senare har det blivit reklampaus. Det är den där reklamen med Brolle.
Min ena kompis:
- Asså... Det här anledningen till att jag typ slutat kolla på TV...
Mina andra kompis:
- Vadå? Brolle? Du måste verkligen hata honom... Han är ju på typ en gång om dagen, och du har slutat kolla på TV?
(Det var inte pga av Brolle min kompis slutat kolla på TV, det var pga reklamen)
"Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"
Var väl inte så viktigt för handlingen, tänkte inte så mycket på det. Mera en skitdetalj.
"Nää, hon kan inte vara lärare...det finns ju inga snygga lärare.
pinsam tystnad
"Oj, tänkte jag högt nu?"
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
Ja nu känner jag mig inte bara dum, utan extra förvirrad. Vilket är imponerande för att vara jag. xD
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Jag:
- Vad gör du?
Min kompis:
- Jag skriver en logg för vårt rollspel i skolan... Det är fett gnälligt rollspel...
Jag:
- Rollspelar ni kentforumet?
![]()
"Surely you can't be serious!?"
"I am serious, and don't call me Shirley."
- Titta vi flyger! (Airplane!)
Senast redigerat av Bravorion den 2009-03-19 klockan 23:32. Anledning: stavfel som förstörde hela poängen med skämtet. FAIL
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
"Lagstifta om en maxlön på 40000. Sluta dalta med överklassen!"
Sms till Debatt i SVT.
Ja, snälla, gör det och se vad som händer.
http://foto.stilren.se - portfolio