Ämne: Dagens citat

Erfaren medlem förgätmigejs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Han har snott det där från Kent.
    Kanske. Fnissar särskilt just åt "att jag ser en tjej och börjar dansa".
    I can tell by the way you smile, I'm smiling too
    I see myself in you

In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av förgätmigej Visa inlägg
    Kanske. Fnissar särskilt just åt "att jag ser en tjej och börjar dansa".
    Den är bra - http://www.knappnytt.nu/ShowEpisode.aspx?id=1
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Haha knappnytt! Var flera år sedan jag såg det sist(:
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

- hmm, man kanske kan i traktorn också?
    -Ja, det vore absolut värt ett försök
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Medlem livräddaren Ainas avatar
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

om vi äter upp godiset på fredag, så får vi ju inget på lördag!

Erfaren medlem Malin_as avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    nä...1 galen sambo räckte...folk kör så jävla dåligt och jag blir tokig när man inte lyssnar på mig. hade en gamling sist som körde i 20 på 50 sträcka. jag kunde inte byta fil för jag skulle rakt fram och de var för mycket bilar för att hinna byta innan rondell. så fick snällt ligga kvar och sen I rondellen så STANNAR fanskapet för att släppa fram andra bilar...jag trodde jag skulle explodera.

när fan ska de börja med kontroller för gamlingar....de är den största trafikfaran 100%
    åh herregud! ja men jag känner igen det där med pensionärer. Min morfar är en fara för sig själv på vägen, han försöker svänga på infarter som inte ens är infarter och parkerar där man inte får. Sen har han liiite problem med dragläget och att växla och sådär... känner igen mig i hans körning under de första gånger jag körde

Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    nä...1 galen sambo räckte...folk kör så jävla dåligt och jag blir tokig när man inte lyssnar på mig. hade en gamling sist som körde i 20 på 50 sträcka. jag kunde inte byta fil för jag skulle rakt fram och de var för mycket bilar för att hinna byta innan rondell. så fick snällt ligga kvar och sen I rondellen så STANNAR fanskapet för att släppa fram andra bilar...jag trodde jag skulle explodera.

när fan ska de börja med kontroller för gamlingar....de är den största trafikfaran 100%
    Citat Ursprungligen postat av Malin_a Visa inlägg
    åh herregud! ja men jag känner igen det där med pensionärer. Min morfar är en fara för sig själv på vägen, han försöker svänga på infarter som inte ens är infarter och parkerar där man inte får. Sen har han liiite problem med dragläget och att växla och sådär... känner igen mig i hans körning under de första gånger jag körde
    Ja jag hade någon jäääääääääävla idiotkärring idag som bara svängde ut på en 70 - väg utan hänsyn att jag kom i faktiska 70. Så det var ju bara att hänga sig på tutan och tvärbromsa. Sedan låg hon i 50 ungefär som att statuera exempel att det var JAG som gjorde fel. Kärringjävel gå och få dig ett skjut istället för att hålla på att riskera en 22 årings liv. TA DIG I RÖVA!
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

Erfaren medlem Sockeeers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

-hur mår du idag?
    -bra...
    -kul för dig själv känner jag mig som en ihopknycklad ölburk invirad i hundskit.

Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Äldre människor kanske inte beter sig dåligt i trafiken med flit heller, det är väl inte speciellt konstigt om de har långsammare reaktioner, är sämre på att bedöma avstånd och hålla hastigheter med tanke på deras ålder?
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt

Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Jag är inte säker på om det var en gammal "kärring", men hursom så var det en bedömning som kunde ha fått ödestigra konsekvenser. Eller ja för henne i den lilla bilen iaf. Jag kör en V70 och det är ungefär samma sak som att bli påkörd av ett granitberg om man sitter i en liten bil.

Erfaren medlem lollitas avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

U: Det är första och sista gången du förolämpar mig
    S: Vad var första?
    U: Det du sa nyss.....
    S: Aha..men vad var det sista då?
    Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

En incident på ICA idag, en tant stod och svor åt sin gubbe hela tiden. Spottade på honom och slog honom till och från. Stackarn gick och hukade sig hela tiden och några berättade för mig att hon hållit på sådär en längre tid, och att gubben är världens snällaste och goaste för övrigt. Det var otrevligt. Men det är inte mycket man kan göra som inte gör det värre för gubben. Jag ville bryta nacken av henne och lägga henne bland kålrötterna men risken finns ju att hon fått en stroke och att gubben faktiskt älskar henne.

EDIT: Kanske inte mycket till citat det där ovanstående så jag lägger till det här istället:

Jörgen Jönsson inför 20 000 hurrande Färjestadsfans angående att det var hans sista match igår:

"Jag är lite ledsen, hur skönt det än är att vara här."
    20 000 pers: "naaaaw."
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bravorion Visa inlägg
    En incident på ICA idag, en tant stod och svor åt sin gubbe hela tiden. Spottade på honom och slog honom till och från. Stackarn gick och hukade sig hela tiden och några berättade för mig att hon hållit på sådär en längre tid, och att gubben är världens snällaste och goaste för övrigt. Det var otrevligt. Men det är inte mycket man kan göra som inte gör det värre för gubben. Jag ville bryta nacken av henne och lägga henne bland kålrötterna men risken finns ju att hon fått en stroke och att gubben faktiskt älskar henne.

EDIT: Kanske inte mycket till citat det där ovanstående så jag lägger till det här istället:

Jörgen Jönsson inför 20 000 hurrande Färjestadsfans angående att det var hans sista match igår:

"Jag är lite ledsen, hur skönt det än är att vara här."
    20 000 pers: "naaaaw."

Hon kan vara dement. Det är kanske därför han stannar hos henne.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

"i'm having a jewish wedding and i look like hitler"
    sex and the city <3<3

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Hon kan vara dement. Det är kanske därför han stannar hos henne.
    Ja, typ det eller stroke som sagt.
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Sidan 128 av 237 FörstaFörsta ... 2878118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138178228 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •