Jag har svårt att följa serier på TV då jag jobbar mycket kvällar å lätt missar ett avsnitt, så de enda jag ser på nu är Firman
annars så har jag alltid gillat Desperate Housewives så håller just nu på att kolla igenom säsong 5
Alla som inte sett Game of Thrones, gör det! Riktigt bra.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Jag vill tipsa om The River och Awake. Mystik, spänning och lite parallella universum och så.
Jag är serieknarkare och ser så mycket en snart trebarnspappa har möjlighet till.
Uppdatering:
The wire - I en klass helt för sig själv. Sättet att berätta en historia blandat med sådespelarprestationerna gör serien till något unikt. Inga billiga cliffhangers utan ett episkt drama trovärdigt och realistiskt berättat med alla möjliga perspektiv.
Game of thrones - Boken med samma namn är en fantastisk saga och filmatiseringen gör den verkligen rättvisa.
Senast redigerat av Tralfamadore den 2012-03-18 klockan 00:22.
Jag har precis lagt till The Wire och Homeland till mitt serietittande. Det behövdes lite hjärna, i de annars rätt lättuggade utbudet (Big bang, How i met, Walking dead). Jag gillar båda skarpt. Game of thrones och Sons of anarchy är väl de som kommer läggas till om ytterligare några veckor.
Det fanns en värld av is i hjärtat mitt, du starta en lavin när du gav mig ditt.
I sommar tänker jag se om Lost!
Jag är inte så spännande, har mest sett "New Girl" och första säsongen utav "American Horror Story".
Men andra säsongen utav "The Walking Dead" är ofantligt mycket bättre än första. Se för all del!
Alla som inte sett Dag borde göra det.
Det är inte bara där borta i Amerikat de kan göra bra serier...
Låt dom komma nu
Nån som har sett GIRLS? Vill annars tipsa om den.
En säsong finns att se och den andra ska spelas in!
Låter trailern tala för sig själv:
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Den vill jag se, fast jag får väl vänta tills sen kommer till någon kanal nära mig.Ursprungligen postat av förgätmigej
Jag har blivit äldre, saknar glöd
det rår jag inte för...