Dexter är riktigt bra, väntar med spänning på nästa säsong... men det lär väl dröja. Har precis börjat titta på Six feet under, svårt att se Michael C Hall i en annan karaktär. Men man vänjer sig väl![]()
Dexter är riktigt bra, väntar med spänning på nästa säsong... men det lär väl dröja. Har precis börjat titta på Six feet under, svårt att se Michael C Hall i en annan karaktär. Men man vänjer sig väl![]()
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Ska snart gå hem och börja kolla på andra säsongen av Big Love. Fundamentalistiska mormoner i en härlig sörja!
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Så länge du ser varje series säsonger i rätt ordning, då är det inte alls bakvänt. Två av de bästa serierna, hur som helst. Jag ska nog se om Six Feet Under snart, klippte alla fem säsongerna på några veckor för en hel del somrar sedan, är på tiden att jag ser dem igen.![]()
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
The wire Min favorit. Har givetvis sett alla säsonger redan men i hjärtat lever den kvar.
Dexter Knäpp o kul, o när den som är bäst väldigt spännande. Ser fram emot säsong 5 efter ha sett en bra säsong 4.
X-files Betar mig igenom alla säsonger. Otroligt bra serie när den är som bäst med en extremt bra röd tråd. Konspirationer, mörkläggningar och aliens kommer man långt med.
Mad men Har länge stått på "måste se" listan men inte blivit av förrän nu. Vet inte vad jag tycker men fortsätter kolla iaf.
Jag samlar The X-Files på dvd medans jag nöter Sons of Anarchy och The Walking Dead på tv!
Samtliga serier är för mig riktigt bra exempel på trevlig underhållning, men de står ljusår ifrån att kunna mäta sig med den allsmäktige serien Twin Peaks!
Jag skriver texter.
Dom kan du finna här:
https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950
Jag har släppt två st. böcker.
Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.
Med risk för att säga något som alla redan vet: How I met your mother är fantastiskt roligt! Perfekt att ha en osedd box hemma när man är sjuk kom jag på!![]()
Jag har skyhöga krav och det här är lagom
Haha, har också kollat på det nu när jag varit sjuk. Har verkligen varit sjukt anti den serien av flera anledningar:
1. Folk säger att det är nya Vänner. Det är INTE nya Vänner. Inget är nya Vänner : )
2. Barney ska vara en snygg tjejmagnet. Han är inte snygg.
3. Det har verkat lite lamt.
Men nu har jag kollat på säsong 1-5 (är i ungefär mitten av 5e säsongen), och jag måste säga att det faktiskt är en väldigt söt serie : ) Sådär mysrolig, som man ligger och är sjuk, och inte asgarvar men ändå trivs, till.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.