Började kolla på True Blood igår. HBO är så totalt överlägsna när det gäller välproducerade serier.
Började kolla på True Blood igår. HBO är så totalt överlägsna när det gäller välproducerade serier.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Jag har tänkt hur länge som helst att jag ska börja titta på True Blood men det har inte blivit av. ALLA som har sett det säger att det är bra.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Jag beställde Twin Peaks igår.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
I'm feeling kinda basic today.
Håller med Läggdags (kanske ingen direkt nyhet...). Twin Peaks är tv-seriernas motsvarighet till kent för mig. Inte för att de två har någon direkt likhet men båda är helt enkelt så mycket mer än bara musik och tv, vilket många här nog kan känna igen sig i angående kent.
Senast redigerat av förgätmigej den 2009-07-28 klockan 22:13.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
bästa tv-serierna
1. sex & the city
2. skins
Åh ja Skins
Enda serien jag följer just nu är tyska "Kriminaljouren" (SVT). Vad tycks om den? Riktigt bra tycker jag.
jag ser på simpsons
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Hatar det mesta förutom Scrubs och tecknade/animerade serier. Som The Simpsons, Family guy osv.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Just nu går "The Sopranos" och "Criminal Minds" varma hos mig.
Efter dem ska jag gå igenom "Mad Men" också.
Älskade introlåten när jag var liten, Falling, tycker fortfarande att den är härlig. Jag har aldrig kollat på serien, men däremot läste jag konstigt nog en obehaglig bok som hette Lauras dagbok (som hade något med serien att göra) för många år sen, den var helt sjuk minns jag (minns dock inte så mycket av innehållet, däremot känslan).
Är nyfiken på serien, kanske får beställa den jag med.