Bättre sent än aldrig, men Dexter säsong 3 har precis (kl 22.30) börjat i TV6. Riktigt efterlängtat!
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Är det någon mer som tittar på "Dead like me". Jag älskar den serien, det är helt klart min favorit av alla. Den gick på SVT för några år sedan, men nu går den i repris på "Comedy Center". Jag tycker det är konstigt att den inte har fått mer uppmärksamhet. Grymt underskattad.
Dead Like Me är en jävligt bra serie. Det blev väl dessvärre bara två säsonger? Å andra sidan föll serien därmed med flaggan i topp, kan man säga. Jag såg några avsnitt på SVT när den sändes där, sedan plöjde jag raskt säsong 1 och 2 i nov-dec 2008. Kollar du bara en sida tillbaka i denna tråd så pratade jag och sofia747 om den där i slutet av november.
Sopranos är, på tal om inget alls, en serie som jag bara har slökollat. Jag har aldrig följt den slaviskt eftersom jag trillade in en bit in i säsong ett, utan har bara sett några avsnitt då och då. Snart ska det bli ändring på det, jag ska hämta ut boxen med samtliga sex säsonger efter kl 17 idag. Det blir säkerligen en grymt skön sommar/höst med den boxen i min ägo.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Sopranos - följde inte heller serien när den gick. Missade hela grejen. Men eftersom alla säger att den är så bra har jag också nu köpt boxen och skall kolla hela serien. Blir nog ett höstprojekt det där.
Annars är jag väldigt förtjust i Brothers & Sisters just nu.
Ni som köpt Sopranos-boxar, ni kommer inte ångra er. Grymt bra serie.
[QUOTE=kallt kaffe med socker;658840]Dead Like Me är en jävligt bra serie. Det blev väl dessvärre bara två säsonger? Å andra sidan föll serien därmed med flaggan i topp, kan man säga. Jag såg några avsnitt på SVT när den sändes där, sedan plöjde jag raskt säsong 1 och 2 i nov-dec 2008. Kollar du bara en sida tillbaka i denna tråd så pratade jag och sofia747 om den där i slutet av november.
QUOTE]
Oj då, så kan det gå när man inte läser ordentligt, ögnade bara igenom den sidan, så jag missade era inlägg. Kul att flera gillar serien, ingen i min bekantskapskrets (som i och för sig inte är så stor) har ens sett den. Jag vill också ha den på dvd, jag ska bara köpa en dvd först. Kan ju i och för sig se den på datorn.
Jag följer Being Human som går på ettan, man kan också se den i SVT Play.
Serien handlar om en vampyr, en varulv och ett spöke som bor tillsammans i en lägenhet i England och försöker leva vanliga liv. Bra!
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Dexter! Spännande, skruvad och intressant på ett sätt som gör den unik.
seinfeld!!!!![]()
alt teit som gjøres kan, gjøres bør!
Nån annan som följer Brothers & Sisters?
inget.