ÄR du verkligen orolig att alla ska helkroppstatuera sig?Jag kan hålla med om Embrace uttrycker sig fränt och att han i det närmaste är definitionen på politisk inkorrekthet, men jag tycker ändå att han har rätt att uttrycka sin oro över hur det står till. För att exemplifiera: om vi antog att det började gå en trend i att folk klottrade ned offentliga byggnader då har jag full förståelse för att människor blir upprörda och oroar sig för hur det egentligen står till med folk i sin omgivning. Klotter på kroppen (T) är visserligen upp till varje människa, men det hindrar inte att jag skulle bli ytterst bekymrad om 99% av alla människor började helkroppstatuera sig. Det skulle ju innebära att det knappt fanns någon människa jag kunde tända på längre, vilket i princip skulle innebära att jag kunde ta livet av mig (för vad vore meningen med livet då?). Givetvis är det här en gråzon - t.ex. är det mycket märkligt att ifrågasätta hela hårdrocksgenren ungefär som om den vore objektivt förkastlig jämfört med syntmusik - men jag vill ändå betona att jag anser ha mig rätten att uttrycka min "oro", liksom Embrace har det. Skulle dock rekommendera Embrace att uttrycka sig lite mer nyanserat.