Malibu + cola! Tycker det är asgott, väldigt sällsynt att andra gillar det dock, andra tycker det är för sött & sliskigt.
hej
Någon som brukar göra godisshots? jag gör en winegumshot nu, får se hur den blir.
Sláinte Mhath!
Cerveza, dos!
Viva Mexico!
Senast redigerat av Staffan747 den 2008-12-19 klockan 12:33.
så här i juletid kan vi kanske tipsa om en julgrogg vi gjorde åt oss själva förra året. mica var inte så förtjust i den men vi gillade den, kanske för att vi är en sucker för rom, kanske har lite jack sparrow i oss. anyway så är en sån simpel sak som grogg på rom och julmust fedt dejligt. just då var det negrita ljus rom, budgetvarianten på systemet. får se om vi har råd att kosta på oss en bacardi i år.
för övrigt är grogg på vanilla coke och rom fedt jaefla dejligt. arraksmaken i romen gifter sig underbart med vaniljaromen.
men testa rom och julmust i jul ftw
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag hör inte hemma alls i denna tråd, men ville ändå skriva ett inlägg.
Jag har aldrig varit full och är väldigt mycket emot alkohol.
så där ja.
Nånting som passar bra till julen är Becherovka, som har pepperkaksmak.
Sláinte Mhath!
uhm...nu är det ju inte så att det är smaken eller nåt sånt.. utan vad alkohol kan göra, farliga saker... och jag har sett tillräckligt...jag vill inte gå in mer på detta, för det är känsligt, väldigt känsligt. såå..ja ha lite förståelse bara. ja jag lämnar denna tråd nu.