Någon som har tips på någon god(billig) "champagne" inför nyår?
Någon som har tips på någon god(billig) "champagne" inför nyår?
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Cider är så mycket godare utan alkohol, glögg med, menmen..
inget.
Provade det vita vinet Comic strip häromdagen. Det var okej, kanske inte så mycket mer, men vi köpte det bara för att den lätt har klockrenaste etikettenOch rolig text. Hih, fin.
Godaste drinken är f ö Midori sour, riktigt god! Och Berry azz, på Bacardi razz. Haha, vad sugen jag blev på en riktigt god drink nu när jag sitter här och tänker efter vilka som är mina favoriter.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Just nu dricker jag Lucia Choklad Starkvinsglögg (fått i present, ej köpt själv!).
Ehhhh, lite suspekt smak... Men, men... det är ju glögg!!!
Glääääääns över sjööööö o straaaand...
-Ni kan ju inte bete er!"
"-Jooooooooo!"
(5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"
Hmm blir smirnoff ice och staropramen på juldagen, ska bli så mysigt![]()
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Okej, det ändrar inte på min poäng i alla fall.
Detta om att respektera folk för att de dricker eller ej. Man bör väl respektera alla människor som bidrar med något gott för andra. Vanor eller ovanor bör väl inte spela någon roll. Det som jag inte respekterar hos vissa alkoholsnackare, det är om de börjar romantisera eller skryta om detta, som bara handlar om fallenhet för vissa och misär för andra.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Juldagen blir trevlig. Staropramen och Starobrno(stavning?). I morgon blir det mest julmust men en julöl och kanske lite snaps rinner nog också ner
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.