Shit va bra dom e!! Bäst!!
Shit va bra dom e!! Bäst!!
Årets textförfattare skulle fanme Berg vinna han är grymt mkt bättre än alla de andra! Skriver texter som är gudomliga!
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varandra . .
Haha, Martin:
1:a bilden: Totat uttråkad.
2-3:e bilden: Skitglad.
4:e bilden: Totalt uttråkad.
Nej, som sagt; det verkar inte riktigt som att de bryr sig så mycket om priser längre.
Har de någonsin gjort det?
Kul iallafall att de vann de två viktigaste kategorierna!
GRATTIS GRABBAR!
förvånansvärt, känns som kent vann bara för att dom redan var så stora
Is this the real life? Is this just fantasy?
Grattis som fan, jag är också jävligt nöjd, förutom att fler priser gärna kunde tilldelats till er :P (hallå, liveakt?!?!). Globen x 4 var oförglömligt. Ses i vår!
Även om jag är glad för att Kent vann två priser så känns det ändå rättvist om de inte hade vunnit något, vilket de inte skulle ha gjort utan folkets röst. Det är dags att premiera nya förmågor.
Även om jag inte är ett fan av Salem al-Fakir så är han förtjänt av priserna. Kent har redan fått typ alla priser som kan fås och framförallt en enorm kärlek från folket, eller läs: alla galningar på forumet .
Jag tycker att de lugnt kan luta sig tillbaka och låta andra komma fram. Men de är väl inte nöjda om de inte vinner allt hela tiden, då tänker de väl att ”alla hatar oss och har glömt oss” som de så många gånger uttryckt rädsla för. De verkar lite blasé och de tar priser för givet. Det känns lite tråkigt. Jag skulle vilja se ett riktigt glädjeutbrott, men de vill väl inte förstöra deras gloomy image.
Btw. Jag är jäkligt glad att Sahara Hotnights inte vann något pris, framförallt pga de fruktansvärt hemska ”Cheek to cheek” och ”Visit to Vienna”. Har aldrig varit med om maken om sönderspelad låt.
In my life
Why do I give valuable time
To people who don't care if I
Live or die?
Hej Jocke!
Vet att du sitter och läser vad alla säger här på forumet om Grammisgalan, kan inte låta bli att undra vad du tycker om diskussionen "Petter hatar Kent för han sträckte armarna i luften när de vann".
Hoppas bakfyllan inte är för tung, det blir hårt efter 30...
Grattis till Grammisarna!!!!!
Puss Puss
Jocke Berg vs Dave Gahan
Bert Karlsson såg ju måttligt nöjd ut under prisutdelningen, hm
2 stora män gick upp för att hämta det pris de förtjänade...mäktigt tyckte jag.
Alla har vi fastnat hos nån någonstans
GRATTIS!
Så självklart och så välförtjänt!
Kent är faktiskt inte bara bäst i Sverige utan i hela världen.
Håller helt sjukt hög kvalité så gott som hela tiden.
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
Näe, jag tror inte att José Gonzaléz var nominerad i något... Konstigt att dom inte hade med honom. (och om dom hade honom nominerad så var det konstigt att han inte vann något)
Jag har inte hört Salem al Fakirs skiva, bara låtarna som kommit på radio, men den verkar inte bra. Det är som du säger: "de har flutit förbi rätt obemärkt". Det är ren radiopop, som egentligen inte är värd någonting, men som folk gillar just för att det är så lätt att lyssna på. Själv tycker jag att han inte är värd priserna han fick, någon annan skulle ha kunnat få dom istället.
Och förresten så log ju inte Martin och Jocke där uppe för "dom kan ju inte" som dom själva uttryckte det, haha. Det var så jävla bra sagt. Heja Martin!
lev livet medan du kan
hur många grammisar har herrarna totalt nu?