Galan var sjukt tråkig och rätt förutsägbar. Visst värdiga vinnare, speciellt Salem i mitt tycke. Men det som är trist är att så fort allmänheten ska vara med och tycka så vinner Kent oavsett om de gjort en skiva eller inte. De skulle ju kunna ge ut en påse med bajs och ändå vinna.
Ja de har get tut en bra skiva och deras andra skivor är också bra. Tycker bara det blir jäkligt trist i längden då de ska vinna även om de inte gjort något då många av deras fans röstar bara för att och inte tänker till eller inte
är kababla att ta in annan musik. Säger inte att alla är så. DEt känns som om om kent skulle slöppa en skiva som lät som britney så skulle de iaf vinna, för då skulle musiken plötsligt vara bra.
Grattis till världens bästa band <3<3<3<3<3
Martins min när dom vann priset för årets album, haH! Den är ju grym
Och grattis förresten, jag kände mig ganska lugn för man visste innerst inne att dom skulle vinna.
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
Ska på Kent konsert den 15 februari i Skövde!!!!!!!! vill inte vänta en massa mer, vill att det ska vara nu!!!! ska köpa en massa saker
skojar du eller?? dom e ju bäst, det e därför de vinner.
Är du sjuk Det är folket som röstar så de ska ha alla fyra de är nominerade till jag har röstat fem gånger och "tvingat" kompisar att rösta
Jag har en konspirations teori som är att Harri har anlitat petter att sabba för kent så att Harri och petter ska kunna starta nya kent och krossa alla andra i musik väg. Det är ingen substans i min teori och jag tror inte på den själv men misstänksamt är det!
Efter igår så vill jag bara att det ska vara turne. JAg ska se dem i Karlskrona, Jönköping, Karlstad, Kristiansstad, Halmstad och givetvis Malmö x2 där jag kommer ifrån.
Kent konserter: 13
Jag är ett forumtroll!
Jocke jag vill ha din röda jacka!
Congratulations to Kent, whatever it says on the front page of the site! lol.
Vad skulle Petter vara avundsjuk på. Bara för att han ställde sig upp och visade att han "hatar" dem behöver inte det betyda att han skulle vara avundsjuk för att det på något sätt går bättre för kent. Väx upp. Hatar allt snaqck om att det är avundsjuka så fort man klagar elle rutalar sig negativt om något.