martin och joachim var så söta , åh !
joakim berg (L)
Är det någon som vet vart sami och markus var?
markus var någonstans, det vet jag, alltså, han åkte hem idag iallafall .. hhahaha
: o
grattis kent och jag vill tacka för i år och det fortsätter ju med en turne så vi ses i gävle och lycka till i rockbjörnen
Stort grattis till Kent!
En del hade roligare på festen än andra. Tänkte på de stackare som hade snortat och fick pissa för polisen när "krogkommissionen" kom på besök. Vilken tur att Jocke och Martin drog iväg direkt när galan var slut.
cigarrer.org - för lite ro i vardagen
Salem gör otroligt ointressant musik, tycker jag.
Hur som helst.. Jag gillar Jockes min när de vinner årets grupp :P .
"Jag var inte förvånad, men samtidigt vill jag sträcka på händerna och skrika JAAAA, men det skulle se för överdrivet ut"
/Daniel
Grattis till grammisarna grabbar!
Rockbjörnen nästa!
Stort grattis till grammisarna, kent!
Jag tycker att dom borde ha fått för årets kompositör och producent också.
Jag har lite svårt för Salem al Fakir. Jag har hans skiva men har inte orkat lyssna igenom den mer än en gång. Inte min stil. Dock så tyckte jag att låten han spelade på galan faktiskt var riktigt bra.
Jätteroligt att Säkert! fick årets kvinnliga och textförfattare. Det hade inte varit fel om hon hade fått för årets bästa album heller, även om jag röstade på kent. Det ultimata hade ju varit om hon och kent hade delat det priset.
Gulligt när Martin pussade Jocke på huvudet och när dom höll om varandra när de gick ner från scenen. Man satt bara där och Naaw...
Som andra redan har påpekat i den här tråden så hatar ju inte Petter kent. Jag kommer ihåg att jag läste nånstans att Petter var lite extra stolt över sin låt "Själen" eftersom det var det närmaste han hade kommit en kent-låt. Eller nåt sånt.
Roligast på galan var Bildts kavaj. Gräsligare får man leta efter.
Idag var det en liten rolig notis om Grammisgalan i SvD:
Det står 2008 i almanackan, men kent fick priset som årets grupp och Lars Winnerbäck hade tydligen gjort årets låt. Att Spy bar för kvällen hade upplåtit sitt så kallade gubbrum som vinnar-vip tyder på eventuell förhandsinformation.
Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär
Apropå grammisgalan, satan vad dåligt Idol-Amanda sjöng. Hon gjorde sig bra i Idol flera gånger, men här lät det ju riktigt illa och särskilt i refrängen. Folk som inte hade någon aning om vem hon var måste ju ha undrat vad fan dom såg på.