I congrats Kent a lot! Hopefully, they still have some #grammies# left to win..
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
man ser verkligen hur mycket dom hatar varandra på den här bilden
Kom att tänka på en sak som störde mig igår under sändningen. Varför visade de Orup i bild hela tiden? Han var ju bara nominerad i en kategori (liveakt) och den vann han ju inte.
Eller råkade han bara sitta bäst till för kameran? Kunde de inte satt Jocke och Martin där istället!
In my life
Why do I give valuable time
To people who don't care if I
Live or die?
Orup såg ganska förvirrad ut och det var ju lite kul. Hela familjen asflabbade så fort han kom i bild.
Typ "hur hamnade jag är?"
känns som kent vann 2 för att de har mest trogna och fanatiska fans. känns som fansen som inte gillade det här albumet ändå röstade på kent pga det de gjort tidigare...de är kent liksom.
jag undrar vilket typ av album det kommer krävas för att den fanatiska skaran ska släppa taget...
sen, är det bara jag, men det kändes inte som kent passade in där...alls...
Denna bild kanske redan har blivit publicerad här. Men här är den då en till gång.
http://www.stureplan.se/articles/638...e00b0749b9.jpg
Från Stureplan.se
Grattis kent, vel fortjent med to priser! Fikk ikke sett showet, men morsomt å se bilder ihvertfall.
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...
hur kan alla säga att kent inte är glada att vinna priser längre? har ni inte sett expressens webtv eller vad det var, martin verkade ju jätteglad. bara för att sami och markus inte var där? öööh ok kanske inte kunde gå på galan av någon anledning ni inte har en aning om, döm dom inte. /jåååånaaa påwwhp
Jocke var snygg igår, han blir ju bara snyggare och snyggare! Och sättet de tog emot priserna på var klockrent. En ljusglimt på en gala med en del bottennapp. Vad i helvete gör idol-deltagare på en gala för musik!
Vad hände med Timo Räisänen, The Mary Onettes, Florence Valentin, Jens Lekman, Slagsmålsklubben, The tough alliance osv?
Kolla på minerna, när jurryrösterna visas så ser sahara hotnights-sångaren asglad ut för att hon tror att salem al fakir ska vinna, annika norlin och lars winnerbäcks miner: NEEEJ inte han igen!! så vinner kent då blir sahara hotnights-sångaren asbutter men winnerbäck, norlin och salem al fakir ser asnöjda ut.
Winnerbäck ser aningen likgiltig ut på den där bilden ovan
Och Martin är bara FÖR snygg!
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Men det var en trevlig grammisgala igår skulle jag bara vilja säga.
Grattis kent återigen.
Nu får dom minst 2 rockbjörnar också.
Bästa album, ohja!
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost