Och vad är det för fel på mig då? Nytt album, jag borde vara jätteglad.. Men det känns bara "jaha?". Innan D&JD var jag helt överexhalterad i flera månader. Men icke!
Och vad är det för fel på mig då? Nytt album, jag borde vara jätteglad.. Men det känns bara "jaha?". Innan D&JD var jag helt överexhalterad i flera månader. Men icke!
Isola (subst.) lite grymmare, lite bättre
såg just den där bilden och trodde det var nån slags photoshopad skämtbild först
wtf liksom??!
fint att dom spelar i lisebergshallen
såg dem på HH-turnéen där för massa år sen
de hade the ark som förband och de var länge det fulaste bandet jag sett tills jag för ett par månader sen såg bandet Vapnet spela
TNS om du ska följa turn´een så kan vi ta en öl innan om du vill när dom spelar här
Låter fantastiskt!
Snygg trädbild(fortsätter på trädtemat - gillar jag...)
Bra titel.
Låter som det kommer vara en jävla massa innehåll på skivan. Som vanligt iofs. Men ännu mer den här gången.
Det är väl bara att börja nedräkningen då...
Senast redigerat av The Plague den 2007-07-18 klockan 07:04.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
undrar om det finns en tanke bakom film och litteraturtemat på de senaste skivorna. du & jag döden får ju en att tänka på emils "du och jag alfred" och omslaget anspelar ju kraftigt på det sjunde inseglet. och den nya titeln är ju så uppenbar. undrar vad det beror på
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Vad mer kan man säga
Stanna hos mig Du är allt jag har
Stanna hos mig Du är allt jag har kvar
Oj wow... nu börjar det likna nåt... tänker på sepia-bilden där..
http://tribecca.bilddagboken.se/
"Det har blivit svårare att skydda det som är skört.
Du har blivit lättantändlig, du bränner allt du rör" - just så
Konstigt... Just som jag gick in på Kent-sidan nu och fick jag se denna glada nyhet... behagar P3 spela en Kent-låt..!
Ganska sökt - och magiskt...
Mitt hjärta unnade sig ett par extra slag då jag såg att sidan ändrats.
Trodde först att jag skulle bli mycket besviken och upptäcka att det själva verket bara var en fånig pop-up ruta, men icke.
Såg inte att de var kent på bilden först, var så ivrig att komma in på sidan och läsa vad som stod. Mycket stilig bild må jag säga.
Titeln på skivan känns väldigt väldigt "kentig" - och jag älskar den.
Nu är det bara att räkna ned, hoppas väntan blir kort och smärtfri.
Men en singel bör komma, iallafall en månad innan skivsläppet !
.. Och en sak till, skivomslaget var mycket vackert. Undrar om det klara omslaget ?
Innan Du & Jag döden släpptes hann de ändra det, var ju döda träd från början.
Senast redigerat av kostym den 2007-07-18 klockan 09:07.
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Man är ju fem år igen... Jag gillar sephia-fotot som bara den. Men måste säga att det temat de bär (Cirkus/1800-tal) är ganska uttjatat av många band nuförtiden. Inte minst anna ternheim, panic! at the disco, my chemical romance... Så det var aningen fantasilöst, men samtidigt coolt och se kent i ett tema.
http://myspace.com/theluxeband - släppte 4 låtars EP, fick singelkontrakt med warners efter en månad
Står: Ej konvolutbild, under "omslagsbilden" - menas att det inte är den bild som kommer prägla skivan ?
Överexalterad har jag inte varit sedan "HH" skulle släppas. Inte "V&A". Inte "D&JD". Inte EP'n. Detta är dock det närmaste riktig jävla längtan inför ett nytt album som jag har kommit sedan "HH"-tiden. Kanske mest för att de 4 igen i bandet, och därmed förväntar jag mig ett rockigare & tightare sound
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...