Jag kände på mig att någonting var på G. när bakgrunden helt plötsligt blev svart.
Bönerna har hörsammats!
Jag kände på mig att någonting var på G. när bakgrunden helt plötsligt blev svart.
Bönerna har hörsammats!
rbroddmark.tumblr.com
Passar på att göra debut i forumet, känns rätt på ngt sätt...
Visst anade man oråd när bakgrunden ändrades, och tycker Tillbaka till samtiden har potential till att bli ytterligare ett spännade kapitel i berättelsen om kent
Det är ju grymt som fan! Lovande titel och snygg bild på bandet!! Shit, nu är man 14 i sinnet igen.
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad kul den här hösten kommer bli!!!! Mitt "icke så indiehjärta" började dunka rejält när jag såg förstasidan!
Nu känns det helt plötsligt verkligt! Nu är jag laddad! Tack Kent för en sömnlös natt!
Jag tycker att illustrationerna och det svarta känns som en fin övergång från Du & Jag Döden.
Däremot känns det lite synd att turnén inleds i Helsingfors. (Men jag är lycklig för finländarnas skull.)
rbroddmark.tumblr.com
Oj, oj, oj. Äntligen ett besked! Som jag har längtat. Och nu längtar jag ännu mer!
MY GOD!!!
detta var en bra 18 årspresent... En försäkran om mer KENT!
fint namn..
men haha gubbarna ljög alltså inte temat har alla vetat om alltså?
svart läder och röda rosor..
alla har diskuterat det o så har dom vetat om hur det ska bli :
pratat med joanna i en halvtimma . WIEORIGKGSDG
YÄYYYYY ... haha en granne kom och klagade på mig nyss : ' ( jag var för högljudd. elakt !!!!!!! men JAAAAA. TTS
Jag var just på väg att gå och lägga mig, men bestämde mig för att ta en sista kik här eftersom man ju kunde ana att det var nåt på gång när bakgrunden hade ändrats till svart på startsidan tidigare.
Fan vad kul!!! Nu har man ett datum att se fram emot iaf!
Lite spontana tankar:
Titeln kändes bra på en gång och jag är glad att det inte blev ännu en &-titel.
Fasen vad olik sig dom var på den där bilden! Kände inte igen dom först, det kan ju iofs också bero på att man är van vid att kent består av fem personer.
Den där bilden får mig att tänka på den där intervjun med Jocke i Studio Pop, inför dojd, där han pratar om gamla fotoböcker med människor från 1800-talet.
Kent har odlat slutspelsskägg!
Jag drömmer sanndrömmar! Drömde för flera månader sen att turnén skulle bli i slutet av november.
När kommer singeln?
Fan vad glad man är nu! Jag sitter här med ett stort leende och ett hjärta som dunkar. Tack, kent!
Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär
Så vakkert livet ble nå!! Tillbaka till samtiden ...
Är det återigen en filmreferens måntro?
rbroddmark.tumblr.com