Ja, det är en bild som inte kommer att vara med på omslaget. Ganska tråkigt, eftersom den är så förbannat fin =)
åh vad fint allt det här!
Kent har ju sällan bilder på sig själva på omslagen, så antagligen inte denna gången heller.
Men jävlar, vad roligt det ska bli! Nio dagar till biljettsläppet och liksom... WIHOOO!
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Gud, jag är helt exhalterad,..
Varför händer det alltid saker när jag inte är hemma???
Nu var det en ren slump att jag fick tillgång till dator och oj så överraskad jag blev!!!
Ser verkligen fram emot skivsläppet och den framtida turnén!!!!!! Jag vet inte vad jag ska skriva!! Bara att jag är så jävla glad!!!
Tillbaka till samtiden, så jäkla coolt också!! Shit,.. vad glad jag blir!!
fan va ja längter.... de kryper i hela kroppen..fickett jävligt dåligt slut på helgen o är fortfarande jäkligt depp
men de här kom ju som.... ja ja vet inte
så nu är man på topp igen
RaraAvis
ja är väldigt blyg o lite paranoid
weee... nå må man begynne nedtellingen
gode nyheter på en regnværsdag^^
alt teit som gjøres kan, gjøres bør!
jag har blivit helt sjukt galen nu. jag längtar som jag aldrig har gjort förut :O
Semispännande kanske. Inte alls som väntan på Dark Tranquillity - Fiction, så mycket har jag aldrig längtat efter ett skivsläpp i mitt liv. Det var värt väntan, köpte en limited edition CD och en vinylutgåva där man fick hela albumet på CD på köpet... och vilket album, sen. Slå det om ni kan, Kent/BMG.
wow, vilket foto! 10 poäng av 10!!
Coolt! vilken häftig idé.
Namnet på skivan...gör mej lite nyfiken..
Dåligt med spelningar i Sverige. Trist. Kent sjunger ändå på svenska..
jaja. Stockholm in october we come!
mimmi heter jag tralalalala
Jag är totalt lycklig och darrig. Tillbaka till samtiden och en sjuhelvetes bra titel.