Åhhhh, jag känner mig helt dum, men jag är inte alls så hyper som jag brukar vara efter en så här stor nyhet! Jag kanske är i chocktillstånd....det kanske kommer sen..
en man i en glasask en iskall mannekäng
kamratskap rockmin vän han fick byta tänder
hihi, Tack Choo Choo! så slarvigt läst av mej. Bilden fick mej ur balans
mimmi heter jag tralalalala
Äntligen!!!
å ritigt fin bild:P
YEEEEESSS!
Shit va glad man är. Det här är precis va mann behövde! Har väntat så länge... Är helt skakis.
Ge mig nåt som känns...
Jag gillar titeln! Käckt foto på förstasidan också. Jocke ser ut som Ed Gein, kolla in stryparhandskarna.
Riktigt spännande. Vore kul om den (förhoppningsvis) kommande videon gick i samma tema.
"Tack och förlåt?"
fy fan vad bra! darrar ännu av nyheten..
och bra titel, verkligen.
gillade bilderna man såg innan man kom in på hemsidan. fint det där gruppfotot!
lev livet medan du kan
ja, jo. är det bara jag som tycker att kent börjar bli väldigt, väldigt, väldigt medelålders?
bänkarna blev tronerna när narrarna fick kronorna, så buga dig åt kungarna af stan
skriv inte så.
visst, de är väl mellan 35 & 40 (?), men vilken är medelåldern i Metallica då jämförelsevis? och Metallica är det inget fel på.
Jag anser att så länge man inte är 60 och låtsas vara 25, så har åldern ingen betydelse (för min del). Det som sker är väl röstförändringar med åren, eller?
Och Joakim Bergs röst är det absolut inget fel på. Han har en av Sveriges bästa mansröster, tycker jag.
mimmi heter jag tralalalala
Grymt kul bild på gubbarna :P
Kul news, även om det inte var några nyheter direkt mer än att titeln och ett releasedatum är släppt
Man ska åldras med värdighet. Och det gör kent (tycker jag). Känns riktigt lovande med temat och titeln. Och tns, alla dessa år som vi forumat ihop, vi borde ta en öl i götet innan lisebergshallen, som någon annan nämnde.
Kom att tänka på Kalas -02. Såg jag dig i göteborg då tns? Fick en flashback och tror mig bestämt ha gjort detta.
Well well. Vi ses i alla fall!
Ha det!
Det blir helt underbart!
Ett efterlängtat album, en efterlängtat turné.
Kent - Tillbaka till samtiden, bara namnet luktar platina!
Studiobilden på bandet är fruktansvärt fin.
Så brittiskt, dandyeskt och alldeles alldels underbart.
"kent - the famous and beautiful indieband from Sweden. HEHE. kolla på mig"
- Martin om reklamflyern till kents spelning i Zürich -00