Jag slår vad om att jag är den enda av alla på det här lägret som har på sej en, kent Tillbaka till samtiden tröja.
Jag slår vad om att jag är den enda av alla på det här lägret som har på sej en, kent Tillbaka till samtiden tröja.
.
Av bilden att döma luktar det episkt. Hoppas Jocke varit mer berättandebaserad i sitt skrivande till denna plattan, typ som Decemberists, vilket också hade passat med bilden.
and I think about how long it will take them to blow us away, but I won't get me down
Wunderbar! Sami ser för skön ut på den nya bilden! Verkar som man valt mindre konserarenor för turnén, trevligt!
Någon som vet vem som fotat föresten?
"kent - the famous and beautiful indieband from Sweden. HEHE. kolla på mig"
- Martin om reklamflyern till kents spelning i Zürich -00
På ticnet ligger Lundkonserten uppe. Inte så att man kan beställa, men information i alla fall. ^^
Min bästa gissningn är att titeln referar till boken "tillbaka till samtiden" och att albumet handlar om hur man kommer se på vår tid i framtiden.
Senast jocke gav bokreferens var i "Du är ånga".. Då han lånade och skrev om med hjälp av synomyer, boktiteln: "På spaning efter den tid som flytt"
Jag tippar på att han är inne på samma spår. Böcker...
http://myspace.com/theluxeband - släppte 4 låtars EP, fick singelkontrakt med warners efter en månad
Jonas Linell så klart!
MVH
Martin
Haha, det ska bli intressant att se hur länge det dröjer innan någon börjar gnälla över att det tar sådan tid innan releasedatum för förstasingeln blir offentligt.
rbroddmark.tumblr.com
Är det förresten någon mer än jag som har funderat över om titeln blir just "Tillbaka till samtiden." - alltså; om den där punkten ingår i titeln?
rbroddmark.tumblr.com
Ur en klar himmel faller bomben ner
Vi ligger tysta i en krater, ler
När vi ser vår samtid brinna ner
Äntligen!!!!!....Kände att något va på G igår när man kom in på kents hemsida när bakgrunden var svart.
Nu vill jag bara ha datum för första singeln.
Höstens/vinterns mörker ser ljusare ut än på länge!
Tack!