kul att det är en tokio hotel-låt också
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
- Johan betyder för mig än min än min familj
- Vad tror du mamma och pappa säger när du säger sådär
- Jag bryr mig inte
Grattis annalisas mamma och pappa <3
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
om man söker på "johanpalm" på bilddagboken får man upp en del.. lustiga resultat haha
When you can live forever, what do you live for?
okej. jag tycker att idol har gått från att vara en kul underhållande grej där några riktigt bra artister vuxit fram till att man inte låter artisterna få växa fram utan ska tvinga dom att vara några slags reklam-horor. jag menar carola/gospel...på vilket sätt ska man bli en känd artist genom det? borde man inte ta vara på varje persons talang och låta dom utveckla den på sitt sätt? inte att alla ska göra samma och trycka in reklam för andra idiot-program å hej å tjo å tjosan va kul allt e å nu drar vi upp ett hysteriskt fan på scenen å så blir de allt alla pratar om...katarina passar ju in perfekt men peter jidhe bör söka sig någonannanstans..han är för bra för att förknippas med den här skiten.
det känns ju självklart nu att kevin kommer vinna allt och han förtjänar de absolut. men är han en bra artist? nä...tyvärr alltså
längtar efter lars skiva....den kommer bli fett bra![]()
är det klart att lars ska släppa en skiva?
Om det är någon som inte vet om det så kan ni ladda hem runt 70 låtar med Lars här. En del är riktigt, riktigt bra.
http://merlars.blogg.se/
Lagligt och så det är.
I have seen it all
fattar inte grejen med lars
han kan ju inte sjunga o har näsan i vädret
han suger
Signatur.
näsan i vädret? han verkar ju så sjukt ödmjuk och snäll så man bara inte kan tycka illa om honom oavsett vad man tycker om hans musik snarare
jag förstår inte heller näsan i vädret
det var ju han som sa "och glöm inte rösta på de andra"
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
lars är bra. riktigt bra.
näsan i vädret?